Gravatar

#40281 gi-jones 13 år siden

davenport (40280) skrev:
Wu hu! Har fået mail fra Lederne. De kontakter mig i næste uge :D
Tillykke. Håber det bliver til noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#40282 davenport 13 år siden

Jo, tak. Jeg er meget spændt, da det kan betyde et fantastisk break i min familie. Vi er lige ved grænsen, hvor bilen ryger, og dermed daginstitution osv.
Og min ledighed, skal satme ikke gå ud over mine børn!!
Obersten har fået en praktik på et plejehjem, og efter hvad hun fortæller, så er hun så rost og god, at det lugter af et fast arbejde. Så skal jeg også bare tilbage på hesten, så kører det, som det aldrig har kørt før!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40283 The Insider 13 år siden

Feeeeeeeeedt!
War. War never changes.
Gravatar

#40284 Ericmase 13 år siden

Nogen Filmzere der kommer senere og ser "Looper" i CinemaxX København? :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40285 Richard Burton 13 år siden

Michael Andersen (40257) skrev:
Hvis I har lyst til et alternativt museumsbesøg skal I prøve Museum of the Moving Image. Det ligger i en nedlagt filmhal lige ved siden af Kaufman Astoria Studios og virker ret overset i forhold til mange andre museer i NY. Ude fra er museet da også så usynligt at man nemt overser det, men når man er gået igennem indgangen er det som at træde ind i en Kubrick-film. Det er vist lige noget for dig ;)

Kanon! Den er noteret :)

Hvis I skal over Brookyn Bridge (og det skal I, for det er gåturen værd), så anbefaler jeg indgangen ved Tillary Street i Brooklyn. Da vi var der gik "alle" den anden vej, men udsigten er altså 100 gange bedre med Manhattan i forgrunden.

Super ... tak :)

wimmie (40259) skrev:
Ziegfelds Theater på Manhattan er rigtig fed, enormt flot og meget old school :D
De viser dog kun én film om dagen (og måske den samme hele ugen? -da vi var der i hvert fald)

Lækkert! Kan se de viser The Master i 70mm!!! Det var egentlig ikke så dårligt :) Men må se hvad der er på programmet :)

davenport (40260) skrev:
Kinesisk mad: Ruby Foo´s en blok nede fra Times Square er godt! (Og dyrt!)

Og tak for den :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40286 Richard Burton 13 år siden

[url= Thieves, Sydkorea[/url]. Den mest omsættende koreanske film nogensinde med $82 mio. i Sydkorea alene.

http://www.blu-ray.com/news/?id=9600
Gravatar

#40287 davenport 13 år siden

+1 på Brooklyn Bridge i øvrigt. Det er lidt af en oplevelse.
Man skal næsten også ud til Statue of Liberty, hvilket er lidt af en skuffende størrelse, men en dejlig, frisk sejltur. (Ha vand med i tasken, det koster en formue derude!)
Og Ground Zero er godt for tårekanalerne.
Ellers er det jo bare at gå rundt, for der er sgu nærmest noget at se på hvert gadehjørne.
Jeg var selv ret imponeret over at stå foran FN bygningen, og lede efter det danske flag, og lige komme ind i lobbyen.
Og så Empire State, men hav tålmodighed. Det tager et par timer at nå toppen, pga alle turisterne, men et fantastisk view og så svejer den en anelse, som en som mig med højdeskræk, fandt aldeles hyggeligt...
Hvor lang tid har i?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40288 Michael Andersen 13 år siden

davenport (40287) skrev:
Man skal næsten også ud til Statue of Liberty, hvilket er lidt af en skuffende størrelse, men en dejlig, frisk sejltur. (Ha vand med i tasken, det koster en formue derude!)

Et alternativ er en tur med The Staten Island Ferry (alle turene er gratis). Færgerne sejler ikke ud til selve Frihedsgudinden, men ret tæt fordi den.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#40289 Richard Burton 13 år siden

#40287 Takker :) Skal ihvertfald på Brooklyn Bridge, da vi ikke bor langt fra den på Brooklyn siden.

#40288 Tror det ender med Circle Line turen rundt om Manhattan, da vi ikke har tålmodighed med køer :) Jeg har et håb, spinkelt, om at købe et kamera derovre, så jeg kan tage nogle gode billeder og film, men det ser ud til, at det først releases i november.
Gravatar

#40290 Batsy 13 år siden

Nogen der kan anbefale en god side, hvor de har prometheus Blu ray forlænget version og jaws blu ray udgaven til en god og fornuftig pris?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: