Helmer hjalp mig lige i aftes, så nu har jeg Netflix.. Fuck det er vildt et udbud. Tror jeg vil nøkke med at få PS3´eren til at køre det. Man kan jo ikke vælge...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 - Haha, velkommen til "the dark side"! :-) Det er endda endnu vildere: Hvis du bruger unblock-us.com, så kan du skifte mellem, hvilket land Netflix skal tro, du befinder dig i, og på den måde få adgang til fx Netflix-siden for Canada eller UK. De har et minde udvalg end US, men til gengæld har de hver en hel del film og serier, der ikke findes på de andre sider.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg er i gang med at konvertere en stor del af min musik fra Apple Lossless til MP3, så jeg kan uploade det til Google Music, der åbenbart fungerer i Danmark nu.
Konverteringen burde gerne være færdig omkring kl. 17, det tager noget tid, selvom jeg har en ret habil CPU i maskinen, men upload-tiden bliver nok en del mere.
Hvordan fungerer det? Du lægger al din musik op i skyen og har så tilgang til den overalt? Hvad koster det?
Jep, du smider alt dit musik op hos Google, så kan du tilgå det via din browser og det er ganske gratis, så længe man holder sig under 20.000 numre, tror jeg det er.
Edit: Og du kan naturligvis også tilgå det via din mobil fx., hvis du har en Android-enhed. Om det virker på andre telefoner, aner jeg ikke.
#40290 Tvivler på du finder en forlænget version, da længden i de foreløbige anmeldelser er 124 minutter. Det eneste forlængede ser ud til at blive de slettede scener, men som ikke vil kunne afspilles med filmen.
Var til Blodig Weekend i går i Cinemateket. Det var en fantastisk oplevelse. Det var vildt at se, hvor mange glade mennesker, der var dukket op for at se skrækfilm. Publikum var utroligt varieret, og der var overraskende mange kvinder - eller overraskende og overraskende, DFI's publikumsundersøgelse fra forrige år siger jo, at kønsfordelingen blandt horrorseere er næsten ligelig, sådan ca. 55%-45% i mændenes favør, men min egen erfaring er, at der plejer at være en markant overvægt af mænd til den slags arrangementer. Der var en stor gruppe i heavy t-shirts - der er åbenbart en crossover mellem metal og horrorfans, men der var også midaldrende folk i jakkesæt. Fedt turn out, god stemning, og jeg håber virkelig, at det betyder, at festivalen kommer igen.
Jeg fik set den fine, irske monsterkomedie GRABBERS, som sagtens kan anbefales, og så den italienske 80'er-klassiker DEMONS, hvor instruktøren, Lamberto Bava, selv var tilstede. Han introducerede kort og deltog bagefter i en længere Q&A. Utrolig sympatisk mand, og der var da også en kø af folk, der skulle have signeret ting bagefter. Jeg har i forvejen et signeret foto af ham, som jeg fik, da jeg byttede plakater med hans agent for et par år siden, så jeg sprang over.
Jeg havde egentligt også billetter til DEMONS 2 og ZOMBI 2 i Husets Bio bagefter, og det lod til, at Bava skulle videre med til Huset, hvor festivalarrangørerne desuden bød på gratis øl. Men efter en lang dag på arbejde og to film var jeg pænt mør. DEMONS 2 kunne jeg sagtens undvære - det er heller ikke ligefrem, fordi jeg synes, at etteren er noget særligt - men jeg ville virkeligt gerne have set ZOMBI 2, der blev vist i et originalt 35mm-print. Det startede dog først kl. 2:00, så jeg futtede jeg til dynerne i stedet.
I dag står den på Collector's Market i Cinemateket kl. 13. Skal ind og se, om man måske kan finde en fed plakat. Og ellers har jeg billetter til to franske gysere: LIVID af gutterne bag INSIDE og THE INCIDENT.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#40291 davenport 13 år siden
Tror jeg vil nøkke med at få PS3´eren til at køre det.
Man kan jo ikke vælge...
#40292 Thomsen 13 år siden
#40293 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Konverteringen burde gerne være færdig omkring kl. 17, det tager noget tid, selvom jeg har en ret habil CPU i maskinen, men upload-tiden bliver nok en del mere.
#40294 Thomsen 13 år siden
#40295 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jep, du smider alt dit musik op hos Google, så kan du tilgå det via din browser og det er ganske gratis, så længe man holder sig under 20.000 numre, tror jeg det er.
Edit: Og du kan naturligvis også tilgå det via din mobil fx., hvis du har en Android-enhed. Om det virker på andre telefoner, aner jeg ikke.
#40296 Richard Burton 13 år siden
#40297 elwood 13 år siden
Det satme snedigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40298 Thomsen 13 år siden
Jeg fik set den fine, irske monsterkomedie GRABBERS, som sagtens kan anbefales, og så den italienske 80'er-klassiker DEMONS, hvor instruktøren, Lamberto Bava, selv var tilstede. Han introducerede kort og deltog bagefter i en længere Q&A. Utrolig sympatisk mand, og der var da også en kø af folk, der skulle have signeret ting bagefter. Jeg har i forvejen et signeret foto af ham, som jeg fik, da jeg byttede plakater med hans agent for et par år siden, så jeg sprang over.
Jeg havde egentligt også billetter til DEMONS 2 og ZOMBI 2 i Husets Bio bagefter, og det lod til, at Bava skulle videre med til Huset, hvor festivalarrangørerne desuden bød på gratis øl. Men efter en lang dag på arbejde og to film var jeg pænt mør. DEMONS 2 kunne jeg sagtens undvære - det er heller ikke ligefrem, fordi jeg synes, at etteren er noget særligt - men jeg ville virkeligt gerne have set ZOMBI 2, der blev vist i et originalt 35mm-print. Det startede dog først kl. 2:00, så jeg futtede jeg til dynerne i stedet.
I dag står den på Collector's Market i Cinemateket kl. 13. Skal ind og se, om man måske kan finde en fed plakat. Og ellers har jeg billetter til to franske gysere: LIVID af gutterne bag INSIDE og THE INCIDENT.
#40299 gi-jones 13 år siden
#40300 Zombi 13 år siden
Så nu holder jeg weekend og gør hvad jeg vil, jeg har ikke rigtig haft en eneste weekend det sidste måneds tid og så må alle afleveringer bare vente.