Siden du er eksperten og det ikke har noget med dit suk at gøre! hvorfor er det egentlig ikke man kan købe den forlængede version af prometheus i hverken Blockbuster eller stereo studio?
Fordi der ikke findes en forlænget version, men kun slettede og alternative scener for hhv. starten og slutningen.
Siden du er eksperten og det ikke har noget med dit suk at gøre! hvorfor er det egentlig ikke man kan købe den forlængede version af prometheus i hverken Blockbuster eller stereo studio?
Fordi der ikke findes en forlænget version, men kun slettede og alternative scener for hhv. starten og slutningen.
Ahhh, nå troede ellers der kom en DC, men øv bøv :) Tak!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Redux-versionen af Dommedag nu overbeviste mig næsten om, at det i grunden er en dårlig film. Jeg synes virkelig, at det cut er rædsomt og et ret god demonstration af, at klipningen og sammensætningen er en altafgørende forskel på en god og en dårlig film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
I forrige uge måtte jeg slås lidt med mine chefer for at få "Looper" på programmet. Meget få af vores nærmeste konkurrenter viser filmen, og de mente at "Taken 2" ville være et bedre valg.
Men folk vil gerne se noget nyt og originalt + filmen har fået virkelig god omtale i USA, og "Taken 2" har fået det fuldstændige modsatte, var mit modsvar. Jeg fik min vilje.
Jeg har nu 1 bestilling til film, og folk er begyndt at ringe ind og spørge om hvorfor vi ikke viser "Taken 2". Mine sidste forhåbninger for menneskeheden ryger snart...
Kan kun sige at "Looper" er meget bedre end "Taken 2"!
Det tilberedes jo bare på samme måde som din elskede irish coffee.
Michael Andersen (40363) skrev:
I forrige uge måtte jeg slås lidt med mine chefer for at få "Looper" på programmet. Meget få af vores nærmeste konkurrenter viser filmen, og de mente at "Taken 2" ville være et bedre valg.
Fedt at de lytter til dig og giver den en chance. Forhåbentlig giver det pote på længere sigt. :)
Batsy (40381) skrev:
Har smidt den i, og nu vil jeg smutte væk fra filmz i den 2,5 time den tager! 8)
Ja ja, den er god med dig. Vi ses om 10 minutter. :P
Redux versionen har jeg aldrig set, og ved ikke om jeg nogensinde gør det, da jeg ikke vil ødelægge min oplevelse med bioversionen. For hvis "det dårlige" indtryk først sætter sit præg, så er det svært at ryste af igen. Jeg har også læst, at mystikken omkrig Kurtz er mindre i Redux.
Jeg har samlet reol fra IKEA, så jeg kunne få mig et lille tv-bord på hjul i soveværelset. Hvis jeg så vil se tv i sengen, kan jeg rulle det hen for enden af sengen og skal det ikke bruges, kan det rulles ind til siden, så jeg har gulvplads.
Nu går jeg lidt og lurer på om jeg skal give "Prometheus" en ekstra chance, hvis jeg kan finde nogen at låne den af og se om den sniger sig over det middelmådige ved andet gennemsyn.
Efter 1 time og 24 min, så skal jeg ind og se efter min søskende. God dang it!? Men ellers synes jeg den er helt vildt god indtil videre, Helikopter angrebscenen er jo helt vildt fremragende, og må sige at det sjovt at se Fishbourne så ung, og ansigtet fyldt med bumser, plus han er tynd!? Satisfactio af Rolling stones delen, ja må indrømme jeg jammede med!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Æv. Har reddet mig en solid omgang efterårsforkølelse, så jeg er rigtigt pjevset og mandesyg. Kort sagt: ét skridt fra graven. :-)
Kæresten er desværre på arbejde til kl. 20.30. Håber sgu, hun tager et eller andet lækkert med hjem. Indtil da fortsætter dagen, som den har gjort hidtil: med PS3 og Supernatural sæson 2 på Netflix. Ja, det er knageme hårdt at være syg.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#40381 Batsy 13 år siden
Tak for svarene.
#40382 Richard Burton 13 år siden
#40383 Batsy 13 år siden
Ahhh, nå troede ellers der kom en DC, men øv bøv :) Tak!
#40384 Benway 13 år siden
#40385 Ericmase 13 år siden
Kan kun sige at "Looper" er meget bedre end "Taken 2"!
#40386 Highland Park 13 år siden
Fedt at de lytter til dig og giver den en chance. Forhåbentlig giver det pote på længere sigt. :)
#40387 Ispep 13 år siden
#40388 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Nu går jeg lidt og lurer på om jeg skal give "Prometheus" en ekstra chance, hvis jeg kan finde nogen at låne den af og se om den sniger sig over det middelmådige ved andet gennemsyn.
#40389 Batsy 13 år siden
Efter 1 time og 24 min, så skal jeg ind og se efter min søskende. God dang it!? Men ellers synes jeg den er helt vildt god indtil videre, Helikopter angrebscenen er jo helt vildt fremragende, og må sige at det sjovt at se Fishbourne så ung, og ansigtet fyldt med bumser, plus han er tynd!? Satisfactio af Rolling stones delen, ja må indrømme jeg jammede med!
#40390 Thomsen 13 år siden
Kæresten er desværre på arbejde til kl. 20.30. Håber sgu, hun tager et eller andet lækkert med hjem. Indtil da fortsætter dagen, som den har gjort hidtil: med PS3 og Supernatural sæson 2 på Netflix. Ja, det er knageme hårdt at være syg.