Gravatar

#40371 MMB 13 år siden

Gid flere biografer tænkte på den måde, så kunne det være, man rent faktisk kunne se nogle spændende film til forveksling. :P
Gravatar

#40372 wimmie 13 år siden

Jeg ville bestemt hellere se "Looper"og havde jeg haft bil var jeg gerne taget til Klovborg for at se den :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40373 Ispep 13 år siden

Michael Andersen (40370) skrev:
I skal ikke lytte til pengene

I know, men jeg tænker alligevel om det ikke vil være smartest at få Looper hjem i stedet for Taken. Det er trods alt Willis, Levitt, interessant præmis, ser underholdende ud, god omtale, og stadig mainstream nok. Taken 2 ligner i bedste fald en gentagelse, og det kan da også være at det rækker for de trofaste fans af etteren, men stadig. De kan højst få mere af det samme, hvor Looper måske kan tilbyde lidt friskhed, som kan få folk oppe at køre og dermed invitere flere i biffen, end først antaget.
Gravatar

#40374 Richard Burton 13 år siden

#40363 Suk :( Verden er af lave!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40375 Batsy 13 år siden

Ispep (40360) skrev:
Det var Arthur Leigh Allen. De kunne blot ikke bevise det, på den måde som holdt vand.

Yay! endelig end der gav et direkte bud, men er også enig!

Ingeniosus (40374) skrev:
#40363 Suk :( Verden er af lave!

Siden du er eksperten og det ikke har noget med dit suk at gøre!
hvorfor er det egentlig ikke man kan købe den forlængede version af prometheus i hverken Blockbuster eller stereo studio?

Og så noget helt andet, har endelig fået købt Dommedag nu både i Redux og Theater, hvilken en skal jeg se først? Giv gerne en begrundelse!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40376 MMB 13 år siden

Den korte først. Det er som regel altid bedre at se den korte version først, da man så kan se den lange version bagefter, hvis man er nysgerrig efter mere. :) Det fungerer ikke så godt omvendt. ;)
Gravatar

#40377 Collateral 13 år siden

Batsy (40375) skrev:
Og så noget helt andet, har endelig fået købt Dommedag nu både i Redux og Theater, hvilken en skal jeg se først? Giv gerne en begrundelse!

Theatrical. Redux gav for mig en kedelig førstegangsoplevelse hvilket er ærgerligt, for filmen er et mesterværk. Biografversionen er mesterlig og stram i sin langsomme rejse ind i krigens mørke, det ødelægger Redux IMO, selvom jeg har lovet Kruse at gense Redux på et eller andet tidspunkt for at se om det står ved magt :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40378 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Batsy (40375) skrev:

Ikke Redux, den er ikke direkte elendig, men især en bestemt scene ødelægger oplevelsen helt. Jeg faldt i søvn et par gange i biffen under den scene.
Gravatar

#40379 Batsy 13 år siden

Theater it is!, tak 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40380 Kruse 13 år siden

Batsy (40375) skrev:

Tag du bare theatrical først. Der er desværre scener og indhold som man føler mangler i theatrical, hvis man har set Redux først, men samtidigt så er der en enkelt længere scene i Redux, som er fuldstændigt unødvendig og som kan ødelægge oplevelsen for nogen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: