Gravatar

#40481 davenport 13 år siden

Hvad skal du nå? Det er weekend..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40482 Richard Burton 13 år siden

#40481 Træne, anmelde film, lave rejseplan, gå en lang tur :) Når jeg først sidder oppe om natten, så bliver den hurtigt 4-5 og så sover man til 12-13 og så er den dag ovre og så er det søndag og så skal man på arbejde :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40483 Ericmase 13 år siden

evermind (40456) skrev:
I morgen skrider jeg min fede vej til New York. Ha' det godt og på gensyn, alle I herlige filmz'ere! :)

Heldige zombie! ;)

God tur ellers! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40484 Richard Burton 13 år siden

[url=
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40485 evermind 13 år siden

#40483 Tak tak! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40486 tiany 13 år siden

God tur Ruben :)
Valar morghulis
Gravatar

#40487 misuma 13 år siden

Ta' nu et ordentlig bid af æblet Ruben.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40488 Thomsen 13 år siden

Ja, god tur, Ruben! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40489 Thomsen 13 år siden

Fik lidt et uddannelsesmæssigt chok forleden, som gør, at jeg er ved at tage hele mit liv op til revurdering. Nu går jeg og venter svar på nogle mails, for at se, hvad fremtiden bringer. Worst case scenario står jeg uden mulighed for at færdiggøre min uddannelse ohg dermed også uden penge. Men hey, jeg har været hjemløs før, så jeg tager den med ro og ser, om der ikke dukker en løsning op.

Lige nu hygger jeg med kaffe, Bears in Heaven (som jeg lige opdagede i går) på anlægget og Joseph LeDoux' The Emotional Brain, som jeg skal bruge til en opgave. Føler mig virkeligt in the zone i dag, hvilket egentligt er ret bizart, når nu resten af mit liv er et stort kaos.

I aften kommer der et par venner til middag, og så skal vi ud og se Andens nye show bagefter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40490 Muldgraver 13 år siden

Må jeg høre hvilken bureaukratisk kattepine du er havnet i? Jeg kan ikke gøre noget, men jeg er selv håbløs til den slags, og forventer nærmest selv at havne i en fælde på et tidspunkt...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: