Gravatar

#4041 Highland Park 15 år siden

#4040: Hahaha! :D
Det projekt gad jeg godt høre hans mange fans forsvare. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4042 elwood 15 år siden

Man skal bare spørge Will Wright om Carebears, så skal du se en mand der ved noget 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4043 lagoni 15 år siden

#4039 - jeg har aldrig smagt øl fra Ølfabrikken, men har været fascineret af deres slogan (eller motto eller hvad det nu hedder): "en fabrik der laver øl!". Præcis og god markedsføring :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4044 dyg 15 år siden

#4039 - Desværre er ølfabrikkens øl blevet dårligere efter de oprindelige ejere måtte sælge. Jeg var ellers fuldstændig vild med deres porter, men nu er den blevet lidt kedelig. Derimod kan jeg kun anbefale Djævlebryggeriet's øl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4045 Highland Park 15 år siden

#4042: Den gik vist (også) henover hovedet på mig... :/

#4043: Det var også første gang, jeg smagte en af deres øl.
Men du har helt ret; det er et fedt og meget passende slogan. :)
Deres lille "sidebemærkning" - "Livet er for kort til lorteøl!" - er nu heller ikke helt ringe.
Kontant og uden slinger i valsen. :P

#4044: Det lyder trist... hvordan har den ændret smag?
Tak for tippet. Jeg må prøve en af deres øl. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4046 dyg 15 år siden

#4045 - En porter skal (i min verden) gerne have en god kraftig smag af bl.a. røg, mørk chokolade og kaffe, men den tidligere så gode kraftige smag er blevet mere vag. Det er som om de forsøger at gøre den lidt mere drikkevenlig.

Det er stadigvæk en rigtig fin øl (der har været min favorit-øl, men ikke er det mere).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4047 Highland Park 15 år siden

#4046: Æv, det lyder sgu ellers som en lækker øl.
Røg, mørk chokolade og kaffe... mmm... :)

Mere drikkevenlig min bare r**! :P

Kan du anbefale mig en anden øl med god kraftig smag af ovennævnte ting?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4048 cyberzed 15 år siden

#4046 Har du prøvet nogen af de øl han har hos foodfromhome...prøvede et par stykker for længe siden men kan desværre ikke lige huske om der var noget godt/skidt imellem :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4049 dyg 15 år siden

#4047 - Djævlebryggeriet! De har et par lækre stouts og portere, som helt klart kan anbefales. Ellers prøvede jeg for nyligt Dieu du Ciel Aphrodisiaque, der var rigtig god, men danske Mikkeller har også en lækker stout kaldet beergeek breakfast. Jeg er så heldig at have en ven, der ved ekstremt meget om øl, så han plejer at give hints om gode øl :)

#4048 - Har set/prøvet et par af dem, men husker ikke rigtigt kvaliteten af dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4050 Bony 15 år siden

nayze (4049) skrev:
#4047 - Ellers prøvede jeg for nyligt Dieu du Ciel Aphrodisiaque, der var rigtig god, men danske Mikkeller har også en lækker stout kaldet beergeek breakfast.


Pu ha, kunne forestille mig at man kunne kludre lidt i bestillingerne, hvis man bestilte med en lille skid på. Sikke nogle navne.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: