Gravatar

#4031 HonoDelLoce 15 år siden

#4029

that's the wrong way to go, man.. :)

Sygdomsvægttab er dælme overhovedet ikke sjovt.. Den smertende afkræftelse.. Føj!

#4030

Jeg synes s'gu det skal gøres.. Jeg går igang :) Den er klar om et par minutter :)

Og tak, i øvrigt :) Ja, det er super rart at se resultater.. Især meget bedre resultater, end jeg havde regnet med.. Motiverende ;)

Men - ved jo selvfølgelig godt at man taber sig mest i starten :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4032 evermind 15 år siden

En lille fortsættelse på/afvikling af gårsdagens affære om trolden på toilettet:

Jeg snakkede i dag med den kollega, der havde fortalt mig historien og nævnte for hende, at den åbenbart har cirkuleret på nettet i forskellige udgaver de sidste måneders tid. Hun stillede sig noget undrende over for dette, da den fælles kollega, hvis søn angiveligt spillede den ene part i historien, åbenbart havde påstået, det var sket sidste weekend.

Vi blev enige om, at vedkommende selvfølgelig må have løjet over for os (hvilket er ret ufedt, da man jo fortæller historien videre i god tro), og vi besluttede, at hun skulle konfronteres med det. Ergo lavede jeg udskrifter af historiens forskellige optrædender i diverse tråde (sjovt nok altid fortalt af de implicerede eller pårørende til dem) og sørgede for også at medtage tidspunkterne.

Min kollega tog udskrifterne med til pause og lod dem dumpe ned på bordet foran den anden kollega med beskeden "jeg har noget, du er nødt til at se." Den fælles kollega kommenterede det med noget i retning af "nå, der er nogen, der har smidt den på nettet", indtil hun blev konfronteret med, at det var sket for et godt stykke tid siden, og at hun jo tydeligvis havde løjet. Først tav hun bare, men da hun så endelig spurgte, om hun måtte beholde udskrifterne, svarede min kollega, at hun da syntes, de skulle blive liggende, så alle kunne se dem.

Så kan hun sgu lære det; det kan godt være, at det er pinligt for os, som har fortalt historien videre - men knap så pinligt som for hende, der (ved at hævde et decideret slægtsskab til den ene af parterne) nu er stemplet som utroværdig blandt sine kolleger.

Trolden, der blev en dværg var med andre ord i virkeligheden en and ... Desværre for alle andre end dværgen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4033 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nu kunne det jo være det ikke var kollegaen der havde løjet, men derimod hendes søn. Er hun meget naiv?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4034 filmz-Kadann 15 år siden

Jeg har fået lokket et par veninder med i biffen i morgen og skal ind og se "Zack and Miri" i Palads *brr*.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4035 evermind 15 år siden

#4033
Det ved jeg egentlig ikke, om hun er. Kender hende ikke rigtig, det er mest min kollega, der fik historien fra hende, der snakker med hende.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4036 elwood 15 år siden

Så er de herre gi-jones og netrom1 sendt hjem, faktisk rigtig god dvd vi fik set, vi lærte da en del om det og optage lyd på film.

#4032

Det er vel lidt det samme som i Good Will Hunting, hvor Matt Damons karakter fortæller Robin Williams karakter episoden om bord på flyet med stewardessen og blowjobbet, hvor til Matt damon svare han aldrig har været oppe og flyvene (eller ligene) men at vitsen er best når den fortælles som øjenvidne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4037 elwood 15 år siden

Going to Miami.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4038 evermind 15 år siden

#4036
Du har ret ... Det var MIG, der låste dværgen inde!! ;)

Men ja, det er der selvfølgelig noget om. Jeg synes dog, der er en forskel på, om historien afslutningsvis tydeligt fremstår som en vits, eller om efterfølgende stadig holder fast på, at det er den skinbarlige sandhed. Fortæller jeg en vittighed videre, kan jeg højst risikere at fremstå som plat. Videreformidler jeg derimod en løgn, kan det få mig til at fremstå som utroværdig. Dét vil jeg helst undgå.

Men nok sagt om dét; fremover må jeg bare huske at google de gode historier efter i sømmene, inden jeg over-ivrigt deler dem med Gud og hver mand. ;)

Go' tur til Floridas varme kyster! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4039 Highland Park 15 år siden

#4036: Kunne Nolan ikke lære jer lidt om det, eller er han smuttet?

#4038: I teorien kan det dog stadig være sket for en eller anden!
Men ja, en fjer bliver let til fem høns, dværge, trolde eller hvad pokker der nu er tale om. ;)

Jeg sidder og nyder en Pale Ale fra Ølfabrikken, mens jeg studerer deres hjemmeside og undrer mig over, at siden med netbutikken ikke virker. Jeg ville ellers gerne se, hvilke priser de opererer med.
En øl giver som bekendt lyst til flere. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4040 elwood 15 år siden

#4039

Han sku videre, synes han ævlede noget om Nicolas Cage og en Carebear movie bundet i virkeligheden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: