Gravatar

#40681 wimmie 13 år siden

I Fredericia er vejret skønt lige nu :)
Blå himmel og ingen blæst.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40682 Wangsgaard 13 år siden

I søborg regner det og det begyndte lige da jeg fik fri :-\
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40683 Highland Park 13 år siden

Thomsen (40654) skrev:
De sender åbenbart hele baduljen på DRHD i efterårsferien - både den gamle og den nye sæson. Ved dog ikke noget om, hvilke strækninger der bliver vist hvornår. Men mon ikke det fremgår af programoversigten?
Tak Thomsen. Jeg anede ikke, at der er tale om en ny sæson. Hvad var cliffhangeren i sidste afsnit af forrige sæson?

tiany (40661) skrev:
Så hun kunne ikke rigtig gøre mere.
Hvad med cykelhjelm?

Det er godt, at hun slap så heldigt fra det. Min onkels bror var udsat for noget lignende for et års tid siden (også en pakkepost), og han døjer stadig med store smerter, især i ryggen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40684 tiany 13 år siden

Highland Park (40683) skrev:

tiany (40661) skrev:
Så hun kunne ikke rigtig gøre mere.
Hvad med cykelhjelm?

Det er godt, at hun slap så heldigt fra det. Min onkels bror var udsat for noget lignende for et års tid siden (også en pakkepost), og han døjer stadig med store smerter, især i ryggen.

Den havde hun heldigvis også på, ellers var det sikkert gået helt galt.
Valar morghulis
Gravatar

#40685 Thomsen 13 år siden

Highland Park (40683) skrev:
Tak Thomsen. Jeg anede ikke, at der er tale om en ny sæson. Hvad var cliffhangeren i sidste afsnit af forrige sæson?

Toget ankom til Struer. Og man troede, det var endestationen. Men i den nye sæson viser det sig, at toget også skal tilbage igen. Spændingen er nærmest ulidelig.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40686 Thomsen 13 år siden

Smutter til Sønderborg om et par timer for at bruge nogle dage sammen med familien. Jeg er en smule træt af, at DSB pludseligt har ændret i planen og indsat busser fra Tinglev til endestationen pga. sporarbejde. Så er jeg først fremme omkring midnat.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40687 Highland Park 13 år siden

Thomsen (40685) skrev:
Toget ankom til Struer. Og man troede, det var endestationen. Men i den nye sæson viser det sig, at toget også skal tilbage igen. Spændingen er nærmest ulidelig.
Hold da kæft! Det lyder næsten lige så nervepirrende som [url=]"The Adventures of Ralph Mellish"[/url]!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40688 HonoDelLoce 13 år siden

Sidder i sofaen under et tæppe med en kop varm kaffe, en cigaret og duften af boller i karry strømmende ind ude fra køkkenet. Hold op, hvor skal det blive dejligt !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#40689 Wangsgaard 13 år siden

Er på vej til sound of copenhagen i koncerthuset, første gang jeg skal derind :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40690 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Red Letter Media har lavet en lille video om Prometheus:

Skriv ny kommentar: