Davenport - Øv med stillingen, jeg håber der dukker nogle uventede godter op.
Tiany -Jeg bliver lidt småbitter når jeg læser om oplevelser som din mors. Træt af bilister, cyklister OG gålister som tér sig som blinde tosser. Især sms-skrivende tosser i trafikken! Go' bedring med hende.
For helvede, Dave, det er jeg sgu ked af :( Men jeg er overbevist om, at der nok skal komme noget din vej snart!
@Wiseguy - Sidste år sagde jeg det samme, jeg skal lave en ½IM og løbe et marathon i 2012... Og jeg har gjort det, så op på hesten og afsted, det føles super fedt, når man kommer i mål :) Jeg har ikke alverden med erfaring, men sig endeligt til, hvis du skal bruge noget info.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Davenport: Jeg har ikke nogle af de guldkorn du af og til selv kan tilbyde når folk lufter deres bekymringer herinde, men jeg vil bare sige at jeg håber tingene snart vender for dig/jer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#40671 The Insider 13 år siden
#40672 Ericmase 13 år siden
Se, det er noget jeg VIRKELIG glæder mig til! ;)
#40673 elwood 13 år siden
Velkommen på Tv2 Østjylland 8-)
Ahh skal nok mere til, før du blir den nye mr. Psykopat driver i Danmark.
I er da i øvrigt og nødt tuil og rykke film quizzen frem af, hvis Winnie ikke kan være der hele aften, hun skal jo lige tæve de nytilkommende også 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40674 Zombi 13 år siden
#40675 HonoDelLoce 13 år siden
Det er i hvert fald overhovedet ikke til at skulle ud og se fodbold på et stadion uden overdækket tribune!
#40676 misuma 13 år siden
Tiany -Jeg bliver lidt småbitter når jeg læser om oplevelser som din mors. Træt af bilister, cyklister OG gålister som tér sig som blinde tosser. Især sms-skrivende tosser i trafikken!
Go' bedring med hende.
#40677 dyg 13 år siden
@Wiseguy - Sidste år sagde jeg det samme, jeg skal lave en ½IM og løbe et marathon i 2012... Og jeg har gjort det, så op på hesten og afsted, det føles super fedt, når man kommer i mål :) Jeg har ikke alverden med erfaring, men sig endeligt til, hvis du skal bruge noget info.
#40678 Collateral 13 år siden
#40679 tiany 13 år siden
#40680 Zombi 13 år siden