Får sateme gået noget og har oplevet Soho og Greenwich Village i dag. Men vi har også rodet os ud i et par strejferier i områder, som ikke er for lille Per med indkøbsposer. Og så bor vi på et dejligt hotel, men hvor vi skal gå "den rigtige vej" ned til water taxi. Der var lige en skummel megavogn med et gäng fremmede af anden etnisk herkomst og lyden af musik, ikke beslægtet med Bach eller Haydn, som stoppede på en helt øde slumgade modsat os, hvor vi undgik øjenkontakt, nåede et fodgængerfelt og nåede helle i tide. Der er bare et skidegodt lokalt pizzaria 6 blokke herfra.
Fantastisk indkøbsby. Soho, Greenwich og Chelsea ville jeg gerne bo i og bare med et par venner og nyde bistrot'erne, barerne og maden. Starbucks er overrated ifht den gode kaffe andre steder. Men hvilke kontraster. Kan ikke vende mig til, at man altid kan finde slum indenfor kort afstand. Og bortset fra deres kæmpebyggerier opad så er byens arkitektur grim.
Men nyder det med lillepigen, selvom intet kommer i nærheden af Rom :)
#40711 davenport 13 år siden
#40712 Neranders 13 år siden
Jeg kan desværre ikke finde det på hans facebook profil, trods minutters søgen. Men måske nogle andre er bedre egnet til opgaven end jeg.
"That's rough, buddy."
#40713 Highland Park 13 år siden
Jeg går ud fra, at han har skrevet det kort tid efter Scotts død d. 19. august.
#40714 Ericmase 13 år siden
#40715 Highland Park 13 år siden
#40716 wimmie 13 år siden
Har I ikke bil mere?
#40717 Richard Burton 13 år siden
Fantastisk indkøbsby. Soho, Greenwich og Chelsea ville jeg gerne bo i og bare med et par venner og nyde bistrot'erne, barerne og maden. Starbucks er overrated ifht den gode kaffe andre steder. Men hvilke kontraster. Kan ikke vende mig til, at man altid kan finde slum indenfor kort afstand. Og bortset fra deres kæmpebyggerier opad så er byens arkitektur grim.
Men nyder det med lillepigen, selvom intet kommer i nærheden af Rom :)
#40718 Richard Burton 13 år siden
Tiany: Og gør mig ondt med din mo :-( Jeg har meget skidt at sige om danske billister.
#40719 Takfornu 13 år siden
#40720 Takfornu 13 år siden