Overvejer lidt om man skulle eksperimentere med Winamp som musikafspiller. iTunes har kørt meget sløvt i længere tid, ved bare ikke rigtig hvordan det vil funke med iPod, men det må jeg jo eksperimentere med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Har været med farmor og farfar på en dejlig tur til Malmø og se en meget flot udstilling om faraoen Tutankhamon og hvad Howard Carter fandt i hans grav. Kopierne ser fuldstændig ægte ud! I burde dalme tjekke det ud. Det er virkelig noget spændende stads!
Efter at have "liket" Netflix Danmark på Facebook, overvejer jeg lidt at hoppe fra den gruppe igen. Det er helt vildt så mange whinere der er derinde og som brokker sig over et helt nyt produkt, der er ganske gratis for dem i en måned.
Davenport, jeg er sgu ked af at høre hvad der skete mht. jobbet. Krydser fingre for at det vil lykkedes for dig næste gang, at du søger.
Tiany, det gør mig sgu ondt at høre om din mor. Fik et sug i maven da jeg læste om det. Ikke overraskende at det var en varebil, der stod bag ulykken. De kører jo nærmest altid med speederen i bund og hovedet under armen. Har selv været kørt ned af en tidligere og har efterfølgende været meget tæt på at blive kørt ned igen op til flere gange.
De bedste tanker til jer begge og jeres familier herfra. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#40721 davenport 13 år siden
#40722 Collateral 13 år siden
#40723 MMB 13 år siden
#40724 Highland Park 13 år siden
Fed teaser. :)
#40725 misuma 13 år siden
#40726 Ericmase 13 år siden
Sådan! Det burde afspille i ALLE danske biografer! :D
#40727 Ericmase 13 år siden
http://www.tutankhamon.dk/
#40728 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40729 NightHawk 13 år siden
Davenport, jeg er sgu ked af at høre hvad der skete mht. jobbet. Krydser fingre for at det vil lykkedes for dig næste gang, at du søger.
Tiany, det gør mig sgu ondt at høre om din mor. Fik et sug i maven da jeg læste om det. Ikke overraskende at det var en varebil, der stod bag ulykken. De kører jo nærmest altid med speederen i bund og hovedet under armen. Har selv været kørt ned af en tidligere og har efterfølgende været meget tæt på at blive kørt ned igen op til flere gange.
De bedste tanker til jer begge og jeres familier herfra. :)
#40730 davenport 13 år siden