Gravatar

#40801 dyg 13 år siden

Har haft briller siden '99 tror jeg, men jeg foretrækker stadigvæk at gå med linser. Det er bare så meget nemmere, især når man 5-6 gange om ugen enten er i en pool eller kamp-sveder ved løbe/cykel-træning. Briller er bare ikke behagelige at have på, når man sveder!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40802 MMB 13 år siden

Nu får Ekko heller ikke adgang til Zentropas pressevisninger mere: http://politiken.dk/kultur/film/ECE1790035/zentrop...
Gravatar

#40803 Wangsgaard 13 år siden

dyg (40801) skrev:
Har haft briller siden '99 tror jeg, men jeg foretrækker stadigvæk at gå med linser. Det er bare så meget nemmere, især når man 5-6 gange om ugen enten er i en pool eller kamp-sveder ved løbe/cykel-træning. Briller er bare ikke behagelige at have på, når man sveder!

Starter med briller og så må vi ses, men kan sagtens se uden dem da min styrke kun er +1 og +1.25 det er mest for at komme af med min hovedpine :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40804 wimmie 13 år siden

Jeg fik briller da jeg var 10 eller 11 og jeg hadede dem! Lærte aldrig at vænne mig til dem - det værste var at være ude når det regnede (især på cykel) - kunne ikke se en skid :/
Men det er nok knap så slemt med læsebriller ;)

Jeg fik kontaktlinser da jeg blev 15 og har brugt dem siden. Glemmer tit at jeg har briller ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40805 Collateral 13 år siden

Sidder på kollegiet i stedet for klasselokalet fordi jeg endnu engang blev opereret i min tå i går. Har skriblet lidt på en modulprøve, men inspirationen er der sgu ikke rigtig, og det faktum at jeg er nødt til at have foden oppe mens jeg forsøger at arbejde på min kluntede bærbare gør det ikke bedre.

På den positive side fik jeg startet op på DK Netflix i går på min ps3 og der er mange spændende ting ser det ud til. Kvaliteten svinger meget voldsomt på skolens elendige net, men det må man jo tage med. Ved stadig ikke om Netflix bliver noget jeg beholder. Tror sgu jeg hopper over til lidt Netflix lidt og håber kæresten vil hjælpe med at kigge nogen tekster igennem og noget senere, nu jeg er så immobil at selv opgaveskrivning bliver bøvlet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40806 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Foeller (40802) skrev:
Nu får Ekko heller ikke adgang til Zentropas pressevisninger mere: http://politiken.dk/kultur/film/ECE1790035/zentrop...

Ålen burde måske få alt det sand ud af sin vagina, for nu lige at bruge noget fra South Park. :)
Gravatar

#40807 tiany 13 år siden

Wangsgaard (40796) skrev:
Fik konstateret at jeg var langsynet og bygningsfejl på begge øjne i onsdags. Døjer med en slem hovedpine hver dag, især når jeg læser og det er lidt svært ikke at gøre når man er i gang med specialet. Håber snart synoptik ringer så jeg kan afhente mine nye briller. Har aldrig gået med briller før så det bliver spændende!

Jeg har haft briller siden jeg var 6, så jeg ved ikke hvordan det er at få briller i en sen alder.

Men min mand fik briller for 5 år siden og det han skulle vende sig til, var at de blev beskidte. Så i starten pudsede han hele tiden briller, men nu er han ligesom os der har brugt briller altid - de kan være møg beskidte uden man ser det.
Valar morghulis
Gravatar

#40808 lagoni 13 år siden

Jeg fik også briller da jeg var 6 år gammel (nærsynet) og kan faktisk stadig huske hvor meget det ændrede. Jeg vidste slet ikke at andre kunne se så meget, pludselig kunne jeg se flere meter frem! :)

Men ja, man vænner sig hurtigt til beskidte briller :) Da jeg arbejdede, pudsede jeg dem hvor morgen, men nu er det mere når jeg skal være 'fin' - og så er det næsten samme som da jeg var 6 :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40809 Thomsen 13 år siden

Læser om evolutionen af hjernens emotionssystemer, drikker kaffe og lytter til Spotify. Jeg ville egentligt have været et smut på læsesalen på CBS, men kæresten skulker for at være sammen med familiehunden, så jeg bliver hjemme i stedet. Med fare for overspringshandlinger en masse. Foreløbigt går det dog meget godt.

Leger kalif i produktionsselskabet for tiden, mens den virkelige kalif er en måned i Sydamerika. Der har allerede været en del af tage sig af, bl.a. skal der laves små rettelser i noget af det tog-tv, vi har lavet. Til gengæld skulle der stå en flaske boblevand og vente på mig ude på DR. Det er åbenbart normalt fryns til eksterne leverandører (der er i hvert fald ikke noget af den slags til egne afdelinger). Den vil jeg hente på torsdag og hilse på den "gamle" afdeling ved samme tid.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40810 dyg 13 år siden

Mit arbejdes Internet Security Hejs blokerer konsekvent for filmz og newz med grunden exploit tool webkit. Mon noget i en ad?

Nå, godt man har en af de der smarte telefoner.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: