Fik konstateret at jeg var langsynet og bygningsfejl på begge øjne i onsdags. Døjer med en slem hovedpine hver dag, især når jeg læser og det er lidt svært ikke at gøre når man er i gang med specialet. Håber snart synoptik ringer så jeg kan afhente mine nye briller. Har aldrig gået med briller før så det bliver spændende!
#..96: vær flink mod brillerne, giv dem en chance :) Jeg brugt kontaktlinser i ca. 10 år og begyndte så at bruge briller fast igen for et par år siden og manner, hvor var det irriterende! Men når man lige bliver vant til følelsen, er det faktisk ikke så slemt og synes nu jeg ser helt underlig ud uden dem. Man skal også lige huske at de kan blive skæve hvis man glemmer at tage dem af når man skal sove (eller når man går ind i en væg, en dør eller en dørkarm, men tror ikke det som sådan er brillernes skyld...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det værste er og falde i søvn med dem på, så vågne og opdage man ikke har dem på! man er MEGET forsigtig med og bevæge sig indtil de er lokaliseret igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
De har lige skrevet og kan afhente dem i dag..jubii:) Nu når man ved man ikke ser helt optimalt lægger man pludselig mærke til at ens syn måske ikke er så godt :) Kan ikke ladevær med at tænke på hvor lang tid jeg mon har haft brug for dem. Da jeg gik på HTX havde jeg tit enormt ondt i hovedet og det kan jo godt have været fordi jeg manglede briller.
#40791 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40792 elwood 13 år siden
#40793 elwood 13 år siden
#40794 dyg 13 år siden
#40795 elwood 13 år siden
#40796 Wangsgaard 13 år siden
#40797 lagoni 13 år siden
#40798 elwood 13 år siden