Hey venner, hvad er forskellen på en snig premiere og en for premiere?
Umiddelbart vil jeg gætte på, at det har noget at gøre med hvor meget PR de to får.
En snig-premiere er vel sådan .... Lidt sniger-agtigt, måske for et lukket fora ;) mens en for-premiere bare er en visning tidligere end den normale premiere, men hvor alle har mulighed for at komme med?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Umiddelbart vil jeg gætte på, at det har noget at gøre med hvor meget PR de to får.
En snig-premiere er vel sådan .... Lidt sniger-agtigt, måske for et lukket fora ;) mens en for-premiere bare er en visning tidligere end den normale premiere, men hvor alle har mulighed for at komme med?
Takker! Det fordi en veninde spurgte, og var ikke sikker på om det var det samme 8)
Også til dig Higland Park ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#40901 Batsy 13 år siden
#40902 Highland Park 13 år siden
#40903 HonoDelLoce 13 år siden
#40904 Batsy 13 år siden
Takker! Det fordi en veninde spurgte, og var ikke sikker på om det var det samme 8)
#40905 Ericmase 13 år siden
#40906 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Såå... det ligner Superman-logoet. :p
#40907 Ericmase 13 år siden
Dog en tand mørkere ;)
#40908 DarkLight 13 år siden
#40909 Batsy 13 år siden
Laver du fis dude?!
#40910 DarkLight 13 år siden