Gravatar

#40891 MMB 13 år siden

Pinligt. :P

Men jeg kan heller ikke klare Ulla Terkelsen, så det gør mig ikke det store. :P
Gravatar

#40892 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Svaret rav(n)er mig noget så langsomt! Hø hø hø...
Gravatar

#40893 The Insider 13 år siden

O'din sjove spasmager, Bruno!
War. War never changes.
Gravatar

#40894 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Til gengæld vandt Lasse Rimmer sidste gang 1 million til kræftens bekæmpelse og viste endnu engang at han er forholdvis klog.

Lidt held skal der dog også til. At få de rigtige spørgsmål betyder trods alt en del.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#40895 The Insider 13 år siden

Yeah, man kunne godt mærke på Rimmer-udsendelsen, at de virkelig havde gjort en indsats for at give dem så lette spørgsmål som muligt, netop så der kunne ryge så mange penge i kassen som muligt til kampen mod cancer. Det ville selvfølgelig heller ikke være godt TV, hvis programmet kun scorede 32.000 til hjælp mod sygdommen.
War. War never changes.
Gravatar

#40896 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Det skal så lige siges at han trods alt har været oppe på spørgsmålet til 1 million tidligere, men ja spørgsmålene varierer meget i sværhedsgrad.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#40897 Highland Park 13 år siden

Foeller (40891) skrev:
Men jeg kan heller ikke klare Ulla Terkelsen, så det gør mig ikke det store. :P
Godt det samme for det er heller ikke det korrekte svar!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40898 frankdrebin 13 år siden

The Insider (40890) skrev:
Hvilken figur i nordisk mytologi har kun ét øje. De måtte bruge en livline.

Svaret kan virke let for nogle, men det afhænger vel af øjet som ser..

;)
Gravatar

#40899 The Insider 13 år siden

#40898, en iøjefaldende pointe!
War. War never changes.
Gravatar

#40900 tiany 13 år siden

Whispering Horse (40894) skrev:
Til gengæld vandt Lasse Rimmer sidste gang 1 million til kræftens bekæmpelse og viste endnu engang at han er forholdvis klog.

Lidt held skal der dog også til. At få de rigtige spørgsmål betyder trods alt en del.

The Insider (40895) skrev:
Yeah, man kunne godt mærke på Rimmer-udsendelsen, at de virkelig havde gjort en indsats for at give dem så lette spørgsmål som muligt, netop så der kunne ryge så mange penge i kassen som muligt til kampen mod cancer. Det ville selvfølgelig heller ikke være godt TV, hvis programmet kun scorede 32.000 til hjælp mod sygdommen.

Whispering Horse (40896) skrev:
Det skal så lige siges at han trods alt har været oppe på spørgsmålet til 1 million tidligere, men ja spørgsmålene varierer meget i sværhedsgrad.

3.gang skulle jo være lykkens gang for Rimmer... Ellers blev de vel nødt til at invitere ham igen :D

Jeg erindre også at han har været livlinie for et par stykker, men det er vist også noget med at han har en vildt høj IQ.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: