Min biograftur for at se "Skyfall" blev desværre væsentligt dyrere end jeg havde regnet med. Da jeg smutter ned omkring kl. 11.00 for at cykle ind til biografen, finder jeg ud af at mit bagdæk på min cykel er fuldstændigt fladt. Og da jeg ikke kunne nå bussen, så blev til en taxa derind og så bussen hjem, og oveni det koster det jo selvfølgelig også lidt at få cykelhandleren til at fikse dækket(som dog heldigvis kan blive færdig til klokken 17.00).
Heldigvis var "Skyfall" ret fremragende :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg bliver da kastet ud i lidt af hvert her som konstitueret kalif på det lille produktionsselskab. Det var egentligt meningen, at jeg bare skulle tage mig af kontakter og evt. regninger, mens cheferne er ude at rejse. Men nu er der lige dukket en hasteopgave op for DSB. Så jeg har måtte arrangere fotograf plus diverse og skal nu til at forhandle kontrakt. Har ikke prøvet noget af det før, så det er en sjov udfordring.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er ved at hente Mark Gatiss' nye dokumentar "Horror Europa" fra BCC.
Gatiss har tidligere lavet en fin doku-serie i tre dele om horrorgenren generelt, men denne gang drejer det sig udelukkende om de europæiske skud på stammen.
Unblock-us.com giver heldigvis adgang til BBC's hjemmeside og iPlayer, så jeg kan se den i ordentlig kvalitet - i modsætning til doku-serien, som jeg kun har set på YouTube.
Fandt oven i købet et lille freeware-program, der gør det muligt at gemme streamen på ens computer, så jeg kan beholde udsendelsen.
Oh, fagre nye verden...! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#40951 Kiksmann 13 år siden
#40952 HonoDelLoce 13 år siden
http://da.glosbe.com/da/en/erklæring%20p&ari...
#40953 Kiksmann 13 år siden
#40954 Kruse 13 år siden
Heldigvis var "Skyfall" ret fremragende :)
#40955 Thomsen 13 år siden
#40956 davenport 13 år siden
(Som på Melmac hedder "biksekat")
#40957 Steffan Rasmussen 13 år siden
Og for folk under 20, så er Melmac planeten Alf kommer fra.
#40958 Thomsen 13 år siden
Gatiss har tidligere lavet en fin doku-serie i tre dele om horrorgenren generelt, men denne gang drejer det sig udelukkende om de europæiske skud på stammen.
Unblock-us.com giver heldigvis adgang til BBC's hjemmeside og iPlayer, så jeg kan se den i ordentlig kvalitet - i modsætning til doku-serien, som jeg kun har set på YouTube.
Fandt oven i købet et lille freeware-program, der gør det muligt at gemme streamen på ens computer, så jeg kan beholde udsendelsen.
Oh, fagre nye verden...! :-)
#40959 Wangsgaard 13 år siden
#40960 Steffan Rasmussen 13 år siden
Fordi Martin Freeman er med i tre indie-film i mellemtiden?