Gravatar

#40961 Batsy 13 år siden

Steffan Rasmussen (40960) skrev:
Fordi Martin Freeman er med i tre indie-film i mellemtiden?

http://www.dvdactive.com/images/reviews/screenshot...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40962 MOVIE1000 13 år siden

Har allerede haft 3 WTF! oplevelser idag.

1. I kender sikkert det at man er ude og handle og ekspedieten kigger underligt på en, fordi man har købt varer som slet ikke hænger sammen. Berliner, Prinsessestænger, Æbleskiver og Bearnaise sauce. hehe

2. Da jeg kommer hjem og skal til at åbne pakken med berlinerne, læser jeg nogen gange emballagen, hvor ejg får øje på det her: Kan indeholde spor af Nødder, Sesamfrø og Selleri??

3. Da jeg vil nyde den første berliner dukker Jack Black op i et afsnit af x-files

også er dagen kun lige begyndt :-/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40963 Thomsen 13 år siden

Hahaha, syret! Berlinere og selleri i samme sætning får mine smagsløg til at slå knuder på sig selv. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40964 MOVIE1000 13 år siden

Thomsen (40963) skrev:
Hahaha, syret! Berlinere og selleri i samme sætning får mine smagsløg til at slå knuder på sig selv. :-)

Og alligvel bliver man lidt skuffet over ikke at finde rester af selleri, bare for at prøve det :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40965 davenport 13 år siden

Laver oksesteg. Den får lige 4 timer, så må den være klar.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40966 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra IKEA og chiller max foran computeren.
Gravatar

#40967 Kisbye 13 år siden

Det er der ikke noget underligt i. Det er fordi de bruger de samme produktionsmaskiner til producere flere for skellige produkter og det er for besværligt at rengøre maskinerne, når produktionen skiftes.

Det betyder ikke at produktet smager af selleri eller nøder. Det er ment som en advarsel til folk med allergi.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#40968 Kisbye 13 år siden

dobbelt post, sorry
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#40969 Skeloboy 13 år siden

#40967 - nårh, for fa'en. Har også selv undret mig over, hvorfor mad kan indeholde spor af alt muligt underligt..
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#40970 tiany 13 år siden

utyske (40966) skrev:
Jeg er lige kommet hjem fra IKEA og chiller max foran computeren.

Har også været et smut i IKEA i dag...
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: