Gravatar

#41021 davenport 13 år siden

Dén måtte jeg lige google ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41022 HelmerJ 13 år siden

ARGH!!! Starter dagen med at skulle arbejde.. Det i sig selv er fint nok, bare uvant. Men så holder der to bulgarske truckere der lider udpræget af manglende even for kommunikation, ikke på engelsk, ikke på tyske. Måske en eller anden bulgarsk landsbys dialekt, men er i tvivl om de forstod hinanden.
Bilen skal læsse af fra begge sider, med truck. Vi skifter taktik op prøver at tegne og kraftig gestikulering. "You have parkeret the lastbil helt over in the one side of the plads, flyt it to the midt of the plads". De forsøger at snakke sammen. Der går et lys op for den ene efter forholdvis kort tid, han flyver ind i lastbilen, drøner ud af pladsen, bagger ind på pladsen igen, nu holder lastbilen med den anden side 2m fra en væg.
Det lykkes os at læssen bilen af med en stor og en lille truck, de to analfabet tosser løber rundt, sniger sig om alle de hjørner de kan finde, alt imens de prøver på at bliver kørt ned eller komme i klemme.

Godt der er karf nu!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41023 DarkLight 13 år siden

CDon.dk sagen
Jeg har nu mailet cdon.dk. På mystisk vis er min ene mail blevet oprettet 10 gange i deres system.

Anyways, jeg har fået svar som siger at min mail er sendt videre til Klarna, som tager sig af deres rykkere.
Lidt underligt da jeg forespurgte om man ikke kunne fjerne default-valget på deres hjemmeside, hvilket intet har med Klarna at gøre.

Go kundeservice.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41024 davenport 13 år siden

Ha ha Helmer - har du så tidlig når du har knoklet på den måde?
Mit største tilfælde af kommunikation der ikke ville lykkes, var en gammel billetdame i en biograf lidt uden for Prag. Jeg kunne ikke finde ud af om der var undertekster eller ej, og hun fattede det ikke, selv efter jeg havde tegnet det og brugt spørgsmålstegn.
Gravatar

#41025 DarkLight 13 år siden

Vi plejer at løse de problemer med en bærbar og google translate. Det virker overraskende godt i 2 år mellem 2 parter hvor den ene kun snakkede polsk, og den anden kun snakkede dansk.

EDIT: Nej, det var arbejde, ikke fornøjelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41026 MOVIE1000 13 år siden

I har sikkert hørt eller måske kender til det sus man får inden man dør. Fx påstår nogle eller en del på film at de ser deres liv igen passèr i enten billeder elelr små glimp. Kom til at tænke på at det må være en forfærdelig måde at dø på, hvis man kun ser alle de dårlige oplevelser i ens eget liv inden man dør.

Bare en skræmmende tanke jeg vågnede med :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41027 davenport 13 år siden

Bagefter er man jo død, så der sker ikke så meget ved det...
Gravatar

#41028 MOVIE1000 13 år siden

davenport (41027) skrev:
Bagefter er man jo død, så der sker ikke så meget ved det...

Det er ikke så meget det, men at man har et helt liv og det eneste der kører rundt i ens hoved gud ved hvor længe er kun dårlige/triste oplevelser/situationer.
Gravatar

#41029 davenport 13 år siden

Et godt råd i den forbindelse: køb bogen FISH!, der meget let tilgængeligt beskriver, hvordan man selv bestemmer sit sindelag og sin holdning.
Det er en lille investering i noget der kan forandre dit liv på en meget positiv måde.
http://www.charthouse.com/productdetail.aspx?nodei...
Gravatar

#41030 MOVIE1000 13 år siden

davenport (41029) skrev:
Et godt råd i den forbindelse: køb bogen FISH!, der meget let tilgængeligt beskriver, hvordan man selv bestemmer sit sindelag og sin holdning.
Det er en lille investering i noget der kan forandre dit liv på en meget positiv måde.
http://www.charthouse.com/productdetail.aspx?nodei...

Jeg er mere til film ;)

Skriv ny kommentar: