Det bliver sweet! Skal jeg wrappe den i folie i ovnen?
Niksen biksen!! Heller hælde en øl over den mens den stadig steger, det gør den ekstra mør, husk sådan en steg kan sagtens klare mellem 12 - 16 timer såfremt der er væske nok, da jeg går ud fra at du griller den på en rigtig grill :D
davenport (41053) skrev:
Og jeg skal til jobsamtale 13.30 \O/ Cross ya legs!
Ok, det vil jeg gøre. Projektet starter nu ved lav varme i ovnen indtil middag, hvor grillen overtager, når Helmer får fri. Vi opdaterer gennem dagen i madtråden med billeder :)
Det bliver godt "trukket gris" :D
Og tak ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der går en del kristne på min skole, hvilket jeg tidligere har nævnt. Eftersom også min kæreste er kristen, har jeg som udgangspunkt intet problem med dette, men nogen er mere ekstreme end andre. Det opleves eksempelvis når diskussionen falder på homoseksuelle. I går var det dog et andet "problem" der blev strejfet da vi snakkede om sex og frustrationer hos fysisk eller mentalt handicappede der stammer herfra. Hvordan vi end nåede derhen fik en af mine klassekammerater understreget at hun bestemt er imod sex før ægteskabet. Efter som jeg bor sammen med min kæreste, og ikke er gift, rettede hun i dag en slags undskyldning mod os og sagde at det jo ikke gjorde os til dårlige mennesker i hendes øjne. I øjeblikket var det egentlig meget fint, men noget hun sagde har generet mig. Hun blev ved at snakke om hvordan hun igennem sit liv havde fået nogen erfaringer osv. osv. og nu kan jeg ikke lade være at overveje hvorvidt hun mener jeg/vi med tiden vil se anderledes på kristendom, eller vores valg, fordi vi bliver ældre. Jeg bliver aldrig modstander af homoseksuelle og jeg kan ikke se mig selv mene at det er en "synd" at bo sammen med en man ikke er gift med. Det må man i mine øjne fuldstændig selvom. Måske overtolker jeg bare, men det føles lidt som aldersdiskriminering og det generer mig, for så kan man aldrig have en diskussion. Hvis man altid føler at alene det at man er ældre end andre gør ens mening mere valid, er det jo umuligt at have en diskussion der bliver relevant. Der er nødt til at være en anerkendelse af den andens ret til et standpunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#41051 tiany 13 år siden
- ja når han deltager i sådan noget, så har man ret til at kalde ham Marky Mark
#41052 HelmerJ 13 år siden
#41053 davenport 13 år siden
Og jeg skal til jobsamtale 13.30 \O/
Cross ya legs!
#41054 Kiksmann 13 år siden
Niksen biksen!! Heller hælde en øl over den mens den stadig steger, det gør den ekstra mør, husk sådan en steg kan sagtens klare mellem 12 - 16 timer såfremt der er væske nok, da jeg går ud fra at du griller den på en rigtig grill :D
Super najs, good get'em
#41055 wimmie 13 år siden
Du har ret...det har man :S
#41056 davenport 13 år siden
Vi opdaterer gennem dagen i madtråden med billeder :)
Det bliver godt "trukket gris" :D
Og tak ;)
#41057 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41058 Thomsen 13 år siden
#41059 davenport 13 år siden
#41060 Collateral 13 år siden