Haha! Foreslog Ole Michelsen, at jeg slog et smut forbi ham med et gavekort ovenpå hans cameo i vores Bond-udsendelse, og han svarer med: "Og selvfølgelig er det nice med et gavekort i ærmet any time".
Haha! Foreslog Ole Michelsen, at jeg slog et smut forbi ham med et gavekort ovenpå hans cameo i vores Bond-udsendelse, og han svarer med: "Og selvfølgelig er det nice med et gavekort i ærmet any time".
Du må gerne hilse ham fra en stor filmmusiknørd, som syntes han gjorde et godt stykke arbejde som konferencier i Musikhuset Aarhus for nogle år siden :)
Det kan jeg også skrive under på, jeg gætter på det er samme event som Michael og jeg var med til, hvor der blev spillet film musik, har stadigvæk programmet liggene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det forkert af mig at jeg morer mig lidt (af de forkerte grunde) over nogle indlæg fra den nye bruger Nafie(som jeg i øvrigt nægter at tro på er født i 1986)? Han minder mig lidt om Nicki52 i hans storhedstid ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Uanset om man kalder Stanley Kubrick for en havenisse eller man mener at Robert Downey Jr. er så dårlig til alt at han kun blev nomineret til en Oscar, så skal der selvfølgelig være plads til dem på Filmz :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#41061 The Insider 13 år siden
#41062 Michael Andersen 13 år siden
Du må gerne hilse ham fra en stor filmmusiknørd, som syntes han gjorde et godt stykke arbejde som konferencier i Musikhuset Aarhus for nogle år siden :)
#41063 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41064 The Insider 13 år siden
#41065 Michael Andersen 13 år siden
#41066 Richard Burton 13 år siden
#41067 Kruse 13 år siden
#41068 Highland Park 13 år siden
#41069 Kruse 13 år siden
Uanset om man kalder Stanley Kubrick for en havenisse eller man mener at Robert Downey Jr. er så dårlig til alt at han kun blev nomineret til en Oscar, så skal der selvfølgelig være plads til dem på Filmz :)
#41070 Highland Park 13 år siden