Gravatar

#41061 The Insider 13 år siden

Haha! Foreslog Ole Michelsen, at jeg slog et smut forbi ham med et gavekort ovenpå hans cameo i vores Bond-udsendelse, og han svarer med: "Og selvfølgelig er det nice med et gavekort i ærmet any time".
War. War never changes.
Gravatar

#41062 Michael Andersen 13 år siden

The Insider (41061) skrev:
Haha! Foreslog Ole Michelsen, at jeg slog et smut forbi ham med et gavekort ovenpå hans cameo i vores Bond-udsendelse, og han svarer med: "Og selvfølgelig er det nice med et gavekort i ærmet any time".

Du må gerne hilse ham fra en stor filmmusiknørd, som syntes han gjorde et godt stykke arbejde som konferencier i Musikhuset Aarhus for nogle år siden :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41063 elwood 13 år siden

Det kan jeg også skrive under på, jeg gætter på det er samme event som Michael og jeg var med til, hvor der blev spillet film musik, har stadigvæk programmet liggene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41064 The Insider 13 år siden

Will do! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#41065 Michael Andersen 13 år siden

Ja den var den koncert. Dog var jeg ikke helt tilfreds med at han kaldte John Williams for en musikfabrik :) Det er jo Hans Zimmers titel :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41066 Richard Burton 13 år siden

Skal se ........ Prometheus på request fra lillepigen :) Lyspunkt i lortet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#41067 Kruse 13 år siden

Er det forkert af mig at jeg morer mig lidt (af de forkerte grunde) over nogle indlæg fra den nye bruger Nafie(som jeg i øvrigt nægter at tro på er født i 1986)? Han minder mig lidt om Nicki52 i hans storhedstid ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#41068 Highland Park 13 år siden

Hvis det er af de forkerte grunde, så er det vel forkert.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41069 Kruse 13 år siden

Ja, jeg skammer også lidt :)

Uanset om man kalder Stanley Kubrick for en havenisse eller man mener at Robert Downey Jr. er så dårlig til alt at han kun blev nomineret til en Oscar, så skal der selvfølgelig være plads til dem på Filmz :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#41070 Highland Park 13 år siden

Du er i sandhed et godt og ærligt menneske Kruse. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: