Gravatar

#41091 Ericmase 13 år siden

gi-jones (41084) skrev:
Ha! Gæt hvis film der blev omtalt på AICN i går:
http://www.aintitcool.com/node/59564

Det er en stor dag :-)

Sådan!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41092 dyg 13 år siden

Ynker for vildt, jeg drikker yderst sjældent, men i går var der fest i triatlon-klubben, hvilket betyder, at jeg i dag har det virkeligt virkeligt dårligt.

Derudover sidder jeg og sorterer dvd'er, som jeg senere forhåbentligt er i stand til at aflevere til blockbuster. Lige pt. har jeg vel omkring 150 skiver, som de skal have.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41093 tiany 13 år siden

Manden har været på genbrugspladsen i formiddags, så nu er alt næsten klar til barnedåb næste weekend, mangler bare lige at hente sodavand og øl hos Flegge... Det gør han måske i morgen.

Nu venter vi på mine forældre kommer forbi til eftermiddagskaffe.
Valar morghulis
Gravatar

#41094 Michael Andersen 13 år siden

gi-jones (41084) skrev:

Fedt. Nu må Hollywood snart kontakte dig :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#41095 Ericmase 13 år siden

Michael Andersen (41094) skrev:
gi-jones (41084) skrev:

Fedt. Nu må Hollywood snart kontakte dig :)

Og lave "Filmz - The Movie" ;-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41096 Thomsen 13 år siden

Har været til bogmesse. Det var en god oplevelse. Forholdene er blevet væsentligt bedre af at skifte Forum ud med Bella Centeret for første gang. Jeg fik oven i købet tiltusket mig gratis adgang ved at registrere mig som presse. Så fik jeg da endeligt noget ud af det medlemskab af Dansk Journalistforbund. :-)

Jeg fik set en samtale mellem Rikke Schubart (SDU) og Mathias Clasen (AAU) om hans nye bog "Monstre". Det blev dog ikke det store ideologiske slagsmål, som jeg havde håbet. Schubart har skrevet den sidste store bog, der blev skrevet om horrorgenren på dansk, "I lyst og død" (1993), og dengang var hun stærkt optaget af freudiansk psykoanalyse. Clasen tilhører til gengæld den helt nye skole af akademikere, der tager udgangspunkt i evolutionspsykologien og neurovidenskaben, og som vender sig stærkt imod de gamle metoder og læsninger. Så der var lagt i kakkelovnen til lidt ballade. Men desværre (eller heldigvis) ser Schubart også ud til at have lagt Lacan og Freud på hylden - i hvert fald delvist - og også dyrke de nyere og mere videnskabligt funderede teorier.

Nå, men jeg fik da hilst på Schubart og endeligt mødt Clasen, som jeg har skrevet og talt telefon med før, fordi vi deler samme interesse.

Var også et smut forbi Tellerup, hvor de havde tilbud, så jeg endte med at købe Clasens to første bøger, den ene om horrorlitteratur og genren generelt, den anden om Dennis Jürgensens forfatterskab. Fik også købt mig Jürgensens gamle skrækklassiker "Grønne øjne", og fik Jürgensen selv til at signere den, da jeg rendte ind i ham senere.

Endte med at se en debat med Peter Lund Madsen om hans nye bog, der har gode chancer for at blive en international succes og hjernevidenskabens svar på "Sofies verden". Helt klart en god julegaveidé.

Jeg ville gerne have købt meget, meget mere af de gode messetilbud. Jeg var bl.a. lige vedd at falde for Gyldendals to nye indbunde bind af Niels Brunses Shakespeare-oversættelser. Men efter at have fyret 2K af på B&N's Criterion-udsalg, så er kontoen ærligt talt tom.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41097 gi-jones 13 år siden

Thomsen (41096) skrev:
Endte med at se en debat med Peter Lund Madsen om hans nye bog, der har gode chancer for at blive en international succes og hjernevidenskabens svar på "Sofies verden". Helt klart en god julegaveidé.
Tak for den. Tror sgu lige du har reddet min kærestes fødselsdagsgave til i morgen (som jeg skammeligt stadig ikke har styr på).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41098 dyg 13 år siden

Har nu aflveret omkring 230 udgivelser til Blockbuster, for de første 145 fik jeg omkring 2000kr, så det var ganske fint.

Jeg får alligevel aldrig genset 98% af de film jeg har stående, så nu røg de ud. Det har medført, at jeg nu kan skaffe mig af med een af mine dvd-kufferter, samt 2-3 papkasser (der var fyldt med covers) er fjernet fra kælderrummet.

Mere plads + penge til nye film/julegaver = happy Dyg.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41099 gi-jones 13 år siden

Har lige fixet en ny plakat for mit næste lille filmprojekt, der gerne skulle ramme Youtube i morgen:
https://dl.dropbox.com/u/2881109/BrothersInArms_Po...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41100 The Insider 13 år siden

#41099, vildt at du har fået Karl Urban med!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: