Gravatar

#41081 Ericmase 13 år siden

Tror mere det er i Thailand.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41082 davenport 13 år siden

Det er ved at gå over igen, efter jeg har fået kaffe og set lidt tegnefilm med ungerne, men det var nu bare herhjemme... Efter en 30års fødselsdag med meget forskelligt vin...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41083 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder og overvejer om jeg skal ta' mig sammen til at cykle en tur. Vejret er ikke superfedt, men omvendt smider mine kilo jo ikke sig selv.
Gravatar

#41084 gi-jones 13 år siden

Ha! Gæt hvis film der blev omtalt på AICN i går:
http://www.aintitcool.com/node/59564

Det er en stor dag :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#41085 tiany 13 år siden

gi-jones (41084) skrev:
Ha! Gæt hvis film der blev omtalt på AICN i går:
http://www.aintitcool.com/node/59564

Det er en stor dag :-)

Sejt!
Valar morghulis
Gravatar

#41086 elwood 13 år siden

Det er faktisk ganske Cool 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41087 Thomsen 13 år siden

Shit! Er fuldstændigt smadret. Sad oppe for længe med kæresten. Overvejer at droppe Dennis Jürgensens bogsignering til bogmessen kl. 12.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41088 wimmie 13 år siden

Thomsen (41087) skrev:
Shit! Er fuldstændigt smadret. Sad oppe for længe med kæresten. Overvejer at droppe Dennis Jürgensens bogsignering til bogmessen kl. 12.

You will regret!

Du kan sove senere :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41089 Thomsen 13 år siden

Haha, well, selv om han sjældent er fremme i offentligheden, så er det nok ikke sidste gang, han dukker op.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41090 Thomsen 13 år siden

Må nok hellere tage derud nu. Jeg *skal* fange den diskussion om monstre ml. Rikke Schubart og Mathias Clasen kl. 13. Og nu hvor jeg har "fusket" mig til gratis adgang, så er der ikke rigtigt nogen undskyldning.

Skriv ny kommentar: