Så kom både Obersten og jeg i arbejde fra i morgen. Det var dejligt! Og det bliver hårdt!! Der skal også arbejdes lørdag, så vi ser frem til en 6dages uge, og en del travlt om morgenen, da vi kan aflevere ungerne i deres respektive inst. 6.30, og skal være i Industri Nord kl. 7. Det er på den anden side af fjorden i myldretid, men vi må tage de fartbøder det giver. Alt i alt glæder jeg mig bare til at snakke med nogle mennesker :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jep! Var til jobsamtale sammen i fredags. Meget utraditionelt, men det er det samme vi skal lave (pluk fra lager, forsendelse osv.) så det var meget oplagt. Så vi kører sammen, så det er jo super :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så kom både Obersten og jeg i arbejde fra i morgen. Det var dejligt! Og det bliver hårdt!! Der skal også arbejdes lørdag, så vi ser frem til en 6dages uge, og en del travlt om morgenen, da vi kan aflevere ungerne i deres respektive inst. 6.30, og skal være i Industri Nord kl. 7. Det er på den anden side af fjorden i myldretid, men vi må tage de fartbøder det giver. Alt i alt glæder jeg mig bare til at snakke med nogle mennesker :)
Tillykke med det. Må være rart at der nu i det mindste er en mulighed for at gøre noget, selvom det måske ikke er det ideelle job.
Hvad skal I lave?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#41111 gi-jones 13 år siden
#41112 davenport 13 år siden
Alt i alt glæder jeg mig bare til at snakke med nogle mennesker :)
#41113 Skeloboy 13 år siden
#41114 davenport 13 år siden
Så vi kører sammen, så det er jo super :)
#41115 wiseguy 13 år siden
TILLYKKE med jobbet Davenport :o)
#41116 gi-jones 13 år siden
Hvad skal I lave?
#41117 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#41118 lagoni 13 år siden
#41119 The Insider 13 år siden
#41120 Steffan Rasmussen 13 år siden