Gravatar

#41171 tiany 13 år siden

Så er huset eksploderet i pink... Så nu er vi klar til barnedåb i morgen :)
Valar morghulis
Gravatar

#41172 davenport 13 år siden

God fest :)

Jeg laver lasagne, og nyder at have weekend. Det er sgu noget andet når det er lørdag, og man har arbejdet for det!
Og i morgen skal vi møde min mormors nye "fyr". Hun har været selv i en 13-14 år, siden min morfar døde, og har altid afvist at skulle have en anden ind i sit liv. Nu er hun helt vendt på en tallerken, og er dybt forelsket i en alder af 75. Det er fanme dejligt at se. Mine forældre og min mors 3 brødre skal møde ham her til aften, så det er ekstremt spændende!
Godt for hende at få kærlighed tilbage i sit liv.
Vi Har snakket om at give hende kondomer i julegave, men det bliver nok ved snakken ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41173 Highland Park 13 år siden

davenport (41172) skrev:
Vi Har snakket om at give hende kondomer i julegave, men det bliver nok ved snakken ;)
Et godt alternativ:
http://www.pbchokolade.dk/product/bodypaint-i-glas...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41174 Kiksmann 13 år siden

tiany (41171) skrev:
Så er huset eksploderet i pink... Så nu er vi klar til barnedåb i morgen :)

davenport (41172) skrev:

de kan også gives i adventgaver ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#41175 davenport 13 år siden

Det er en meget fjern tanke... Min mormor... Nah!
Gamle mennesker ser Morten Koch (cock??) film og spiser lakridskonfekt!
Gravatar

#41176 Highland Park 13 år siden

At "se Morten Korch" er bare ældreslang for at niffle som kaniner.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41177 davenport 13 år siden

Shhhhh!
Gravatar

#41178 Thomsen 13 år siden

Jeez, en dag...

Søster og niece er i Kbh., så vi mødtes sammen med min kæreste og hendes søstre i Tivoli til deres årlige jule-gejl. Hold kæft hvor var det rædselfuldt! Hundekoldt og alt, alt for mange mennesker, og vi endte selvfølgelig med at være der i otte, stivfrosne timer, fordi tøserne på skift skulle tjekke boderne ud. Aldrig mere, siger jeg!

I det mindste var der gløgg!

Og så fik jeg overraskende nok en invitation til DR's julefrokost i mailbakken. Den havde jeg ikke lige set komme. (Og bare rolig, der bliver ikke spildt licenspenge på det. Man skam skal selv betale). Men det er selvfølgelig en god mulighed for at netværke og forsøge at drikke Stegelmann under bordet! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41179 The Insider 13 år siden

Haha! Mit "Familien Andersens Julehemmelighed" tv-spot blev trynet i Aftenshowet, haha! Fordi speakeren siger "den mest efterspurgte julekalender nogensinde", hvilket jeg skrev, fordi den ikke er blevet udgivet før og næsten aldrig er blevet genudsendt. Og så er den bo også for fed ;) Random!
War. War never changes.
Gravatar

#41180 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (41179) skrev:
Haha! Mit "Familien Andersens Julehemmelighed" tv-spot blev trynet i Aftenshowet, haha! Fordi speakeren siger "den mest efterspurgte julekalender nogensinde", hvilket jeg skrev, fordi den ikke er blevet udgivet før og næsten aldrig er blevet genudsendt. Og så er den bo også for fed ;) Random!

Jeg aner ikke om hvilket tv-spot du snakker om, men jeg er lige nødt til at høre;

betyder det, at Familien Andersens Julehemmelighed bliver udgivet nu?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: