Så fik vi mødt min mormors filejs. Han var en rar mand, og min mormor nærmest gløder, i mangel af bedre ord. Det er dejligt at se kærlighed blomstre, selv om man er 75 år. :) Og han er også ved muffen, så det kan kun regne på degnen ;) Men jeg kunnen mærke, at mine øjne tit stjal et blik på billedet af min morfar, der står på mine forældres skab. Men konklusionen er, at det gælder om at være lykkelig, og hvis min mormor er lykkelig (som hun gav udtryk for) så er jeg glad. De døde kommer ikke tilbage, og vi kan jo glæde os over de minder vi har, de forsvinder jo ikke, fordi der kommer andre omstændigheder til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er dejligt at se kærlighed blomstre, selv om man er 75 år. :)
Er du 75?!
Naturligvis kan kærlighed blomstre i den alder. Som Lord Henry Wotton siger i Oscar Wildes "The Picture of Dorian Gray": The tragedy of old age is not that one is old, but that one is young.
davenport (41186) skrev:
... min mormor nærmest gløder, i mangel af bedre ord.
Ahh en dejlig afslappet weekend er vel overstået, dog med en enkelt lille forstækning i læg musklen som gav en lille gå tur hjem på 5 km. Julegave ræset er allerede overstået da alt er fundet på nettet til de kære små :)
Det var gået helt hen over hovedet på mig at Skandinavisk mesterskab i filmkigning er i fuld gang - på 3. dagen ;) Havde ellers set reklamer for det men vidste ikke helt hvornår det var.
#41181 The Insider 13 år siden
#41182 HonoDelLoce 13 år siden
To the fat-mobile!
#41183 Tenebrae 13 år siden
#41184 The Insider 13 år siden
#41185 tiany 13 år siden
#41186 davenport 13 år siden
Og han er også ved muffen, så det kan kun regne på degnen ;)
Men jeg kunnen mærke, at mine øjne tit stjal et blik på billedet af min morfar, der står på mine forældres skab. Men konklusionen er, at det gælder om at være lykkelig, og hvis min mormor er lykkelig (som hun gav udtryk for) så er jeg glad.
De døde kommer ikke tilbage, og vi kan jo glæde os over de minder vi har, de forsvinder jo ikke, fordi der kommer andre omstændigheder til.
#41187 Highland Park 13 år siden
Naturligvis kan kærlighed blomstre i den alder. Som Lord Henry Wotton siger i Oscar Wildes "The Picture of Dorian Gray":
The tragedy of old age is not that one is old, but that one is young.
Det er da ellers et fint ordvalg. :)
#41188 dyg 13 år siden
Har nogen brug for en 500stk cd/dvd-kuffert, så kan i hente den ved mig for en 50er.
#41189 Kiksmann 13 år siden
Julegave ræset er allerede overstået da alt er fundet på nettet til de kære små :)
#41190 wimmie 13 år siden
Havde ellers set reklamer for det men vidste ikke helt hvornår det var.
Kan ses her