Gravatar

#41221 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

#41220 -

Hvis du har en Android-telefon, sættes det vist op som standard, hvis du logger ind med en Google-konto, ellers kan man slå det til i settings.

Det kan også lade sig gøre på Windows Phone, men jeg aner ikke om det virker på iPhone, hvis man har sådan en.
Gravatar

#41222 DarkLight 13 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41223 tiany 13 år siden

Jeg bruger også google, fungere super.
Valar morghulis
Gravatar

#41224 Thomsen 13 år siden

Øv! Jeg er trææææt, og det er mørkt og regner udenfor. Men bliver nødt til at tage til møde i firmaet om lidt.

Jeg har mest lyst til at putte mig under tæppet i sofaen, drikke noget varmt og læse videre i Dracula, som jeg for første gang læser på originalsproget.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41225 davenport 13 år siden

Vi skal ha suppe til middag, og resten af dagen skal stå på timevis af LotR, chips, juleøl, pizza, slik o.a. og nyde den eneste fridag i ugen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41226 HelmerJ 13 år siden

Jeg er også røget på google contacts NU, mange skal bare lige ha tilføjet et mobil nummer.

Er ved at ha de vigtigste samlet igen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41227 bhs 13 år siden

Har haft en god start på dagen, - først lidt badminton, dernæst klatring og sluttede med styrketræning. Nu er energien der til at forsætte videre med dagens projektor :)
Gravatar

#41228 Ericmase 13 år siden

Har lige bestilt en billet til den nye Twilight-film, men er der fejl i billetprisen? Har nogen af jer andre prøvet dette?

Det må da være en fejl: http://img29.imageshack.us/img29/2139/wqrtwgtwe.jp...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41229 bhs 13 år siden

Har opdaget fejlen. Det må være den forkerte billet du har fået købt..
Gravatar

#41230 Ericmase 13 år siden

bhs (41229) skrev:
Har opdaget fejlen. Det må være den forkerte billet du har fået købt..

Hvad mener du med at det er den forkerte?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: