Var til månedens Psych-Out i Cinemateket i går. Jeg fik set Ray Bradbury-antologifilmen THE ILLUSTRATED MAN, som nok er den kedeligste film, jeg har set i årevis. Sjovt nok var vi flere, der havde haft den på vores amazon wishlists i umindelige tider, fordi den lyder interessant. Nu bliver den slettet!
Den eneste i selskabet, der kunne lide den, var Peter Peter. Men han har også en bizar smag. :-)
Så var Tobe Hoopers THE FUN HOUSE/ Rædselshuset straks sjovere. Langt fra en perfekt film, men fin underholdning og god oplevelse at se på det store lærred.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det er jeg ved at lære, det er min første custom rom, har aldrig skiftet tlf nummer så havde alle på mit simkort.. Men har åbenbart flyttet dem til min tlf på et tidspunkt, er stadig på min første smartphone, HTC Slowfire
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Så er jeg kommet ud sengen efter julefrokosten i går. Det betaler sig åbenbart at spare lidt på øllerne, så man ikke er helt smadret dagen efter.
Jeg kan dog undre mig over at visse mennesker i omgangskreds, kan blive ved med at finde det morsomt at rykke rundt på mine film og figurer, når de er 100% klar over, at jeg gerne vil have, at de skal holde fingrene væk, især når de er fulde.
#41211 Thomsen 13 år siden
#41212 Thomsen 13 år siden
Den eneste i selskabet, der kunne lide den, var Peter Peter. Men han har også en bizar smag. :-)
Så var Tobe Hoopers THE FUN HOUSE/ Rædselshuset straks sjovere. Langt fra en perfekt film, men fin underholdning og god oplevelse at se på det store lærred.
#41213 HelmerJ 13 år siden
@Dem jeg er på nummer med, kan I ikke lige smide en besked med navn
#41214 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Du har dem ikke synkroniseret?
#41215 DarkLight 13 år siden
#41216 HelmerJ 13 år siden
#41217 chronaden 13 år siden
#41218 DarkLight 13 år siden
#41219 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg kan dog undre mig over at visse mennesker i omgangskreds, kan blive ved med at finde det morsomt at rykke rundt på mine film og figurer, når de er 100% klar over, at jeg gerne vil have, at de skal holde fingrene væk, især når de er fulde.
#41220 Wangsgaard 13 år siden
Hvordan sætter man det op ?