Nå, jeg har så været til tandlæge uden at blive ret meget klogere på problemet. Der var ingen huller eller tydeligere forklaringer, men det hænger muligvis sammen med at bid ofte hælder lidt mod højre, og at der så har opstået noget ømhed over et for hård tryk(tandlægen sleb lidt på en tand i et forsøg på at udbedre det). En anden mulighed er at det måske ikke er tænderne der er problemet, men istedet er kæben der er øm.
Men uanset hvad, så er jeg faktisk glad for at jeg endelig har taget mig sammen til at gå til tandlæge for første gang i ca. 4 år. Jeg skal ind igen på tirsdag, og jeg håber på fremover at få gjort almindeligt tandlægeeftersyn til (minimum) en årlig vane.
Og så håber jeg at problemet(hvad så end det er) er gået over på lørdag :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nå, jeg har så været til tandlæge uden at blive ret meget klogere på problemet. Der var ingen huller eller tydeligere forklaringer, men det hænger muligvis sammen med at bid ofte hælder lidt mod højre, og at der så har opstået noget ømhed over et for hård tryk(tandlægen sleb lidt på en tand i et forsøg på at udbedre det). En anden mulighed er at det måske ikke er tænderne der er problemet, men istedet er kæben der er øm.
Men uanset hvad, så er jeg faktisk glad for at jeg endelig har taget mig sammen til at gå til tandlæge for første gang i ca. 4 år. Jeg skal ind igen på tirsdag, og jeg håber på fremover at få gjort almindeligt tandlægeeftersyn til (minimum) en årlig vane.
'
RESPEKT at du tør :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#41254 - Jeg havde "tandlæge-ubehag" (ikke direkte skræk), men det kom jeg af med sidste år, nu lider jeg derimod af den samme fobi som dig, for hulen, hvor er det dyrt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg plejede at have en lille form for tandlægeskræk, men det var indtil jeg blev tilbudt at blive bedøvet når der skulle opereres.
Nu synes jeg faktisk det kan være ganske hyggeligt at komme til tandlægen.
I øvrigt kan jeg anbefale Godt Smil tandlægerne. De er både billige og så er deres personale meget flinke og dygtige. Ulempen er så at de holder til i udkanten af centrum.
#41253: Har du da tandlæge skræk? Det eneste jeg er bange for ved tandlægen er regningen :)
Samme her!
Var ved tandlæge i tirsdags (for første gang i 1½ år), da jeg synes jeg havde lidt ondt, men der var intet...havde fine tænder fik jeg at vide...(er nu ikke enig, men i det mindste ingen huller)
Men nu skal der altså skæres ned på det sodavand!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har nogle ganske flinke tandlæger her i Odense, men tilslutter mig regningeskrækken. Jeg har lige fået bideskinne (skærer åbenbart tænder i søvne) og valgte den mellemdyre udgave til 1400 kr. - den holder nok ikke helt så godt som den til 3600 kr, men det var lige en for stor regning. Han var dog lidt uforstående overfor at jeg ikke tog det bedste. Og over at jeg ikke lige nu får en bøjle til 30.000 kr...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#41259 Jeg har også bideskinne, hvilket jeg fik for en del år siden. Sidenhen har jeg så droppet den fra tandlægerne og skiftet den med en noget billigere, nemlig denne her.
#41251 Wangsgaard 13 år siden
#41252 Kruse 13 år siden
#41253 MOVIE1000 13 år siden
RESPEKT at du tør :)
#41254 Kruse 13 år siden
#41255 dyg 13 år siden
#41256 Wangsgaard 13 år siden
#41257 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Nu synes jeg faktisk det kan være ganske hyggeligt at komme til tandlægen.
I øvrigt kan jeg anbefale Godt Smil tandlægerne. De er både billige og så er deres personale meget flinke og dygtige. Ulempen er så at de holder til i udkanten af centrum.
#41258 wimmie 13 år siden
Samme her!
Var ved tandlæge i tirsdags (for første gang i 1½ år), da jeg synes jeg havde lidt ondt, men der var intet...havde fine tænder fik jeg at vide...(er nu ikke enig, men i det mindste ingen huller)
Men nu skal der altså skæres ned på det sodavand!
#41259 lagoni 13 år siden
#41260 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden