Jeg er lige blevet færdig med et par timers Chivalry - det er nu ganske skægt at rende rundt og kappe hovederne af modspillerne med et stort sværd og høre folk blive kvalt i deres eget blod, når de dør. :D
#41259 Jeg har også bideskinne, hvilket jeg fik for en del år siden. Sidenhen har jeg så droppet den fra tandlægerne og skiftet den med en noget billigere, nemlig denne her.
Mange tak for linket, det ser interessant ud. Er den behagelig nok at sove med?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg synes selv at de er meget fine at sove med. Den kræver lidt tilvænning i og med at denne model, til forskel til den fra tandlægen, forhindrer end i at kunne bide sammen/lukke munden. Men når man først har vænnet sig til det virker den upåklagelig.
Umiddelbart vil jeg også tro at den holder længere, i og med at der bliver det samme slid på den.
Hvis man nu var til jobsamtale tirsdag og de siger man vil høre fra dem 'snart' og man fredag middag stadig ikke har hørt noget, kan man så ikke godt tillade sig at ringe til dem..?
#Wangsgaard, tillykke med dagen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#41261 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41262 lagoni 13 år siden
Mange tak for linket, det ser interessant ud. Er den behagelig nok at sove med?
#41263 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Umiddelbart vil jeg også tro at den holder længere, i og med at der bliver det samme slid på den.
#41264 lagoni 13 år siden
#41265 tiany 13 år siden
Ja, undskyld sangstemmen er sgu ikke det den har været :P
#41266 misuma 13 år siden
#41267 Kruse 13 år siden
#41268 Collateral 13 år siden
#41269 Zombi 13 år siden
:)
#41270 lagoni 13 år siden
#Wangsgaard, tillykke med dagen :)