Hehe jeg indrømmer gerne jeg er ret så vild med den serie, det er noget af det bedste nyer, som Disney Sjov har taget til sig, self. vil det ikke kunne hamle op med det hel klassiske Disney med Ducktales, Rescure rangers, luftens helte Darkwing duck, og alle de andre.
Men den her "nye" serie er både sjov for de mindste, med alle de skøre opfindelser, og Kandece (eller hvo'en det staves) forgæves forsøg på og afslører sine brødre, må dog indrømmer jeg stortset altid mest sidder og venter på Perry og Dorfensmircth, da humor'en deri tit også kan henvende sig til voks'ne, der hvertfald en del ting som ikke lige alle børn vil opfange, når f.eks. Dorfensmirtch eller Agent P's Chef bryuder teh fourth wall eller kommentere noget hel obskørt.
Den nye serie med Lilo and sticth den synes jeg dog blev lige mærkelig nok, og den blev meget hurtigt kvalmene moralsk, og vis. så er glad for den ikke er på mere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg ser det ikke :) Det er kun ungerne (Og Helmer, hvis han er her) Men jeg ser ind i mellem med på P&F, da det netop er ret sjovt. I starten synes jeg det var noget crap der var animeret elendigt, og slet ikke havde noget med Disney at gøre (synes jeg for så vidt stadig ikke), men den viste sig at have et højt humorniveau, og en "-iniator" er altid sjov ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg morer mig altid over de obskøre tragiske hændelser der ligger til grund for hans Iniator. den bedste er stadigvæk da han som lille blev tvunget til og være familiens havenisse.
Sangene kan jeg dog sagtens undvære, der er kun nogle enkelte der rent faktisk er lidt sjov skrevet,
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det slår i hvert tilfælde meget af det andet lort mine unger ser i fjerneren! Men min datter er begyndt at have smag for de gamle Looney Tunes, og det er satme sjovt. Jeg ligger stadig flad over Roadrunner filmene :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Slår mave oven på en pragtfuld middag kokkereret af kæresten (kvinde kend din plads) med en bette rødvinsbrandert oven i hatten. Nu står den så på lidt Hitman: Absolution og forhåbentlig lidt lagengymnastik senere (kvinde kend din plads).
Slår mave oven på en pragtfuld middag kokkereret af kæresten (kvinde kend din plads) med en bette rødvinsbrandert oven i hatten. Nu står den så på lidt Hitman: Absolution og forhåbentlig lidt lagengymnastik senere (kvinde kend din plads).
-_-
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hvilken plads er det så? At man bare skal servicere jer mænd og bagefter sprede benene ?
Aha hvis jeg bare havde vidst det hvorfor tog jeg så en 5 års uddannelse!
Mon ikke at det er sagt med et glimt i øjet? Det kan ind i mellem være svært at kontrollere hvordan en sætning fremstår på tekst og hvordan andre vil opfatte den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#41291 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41292 davenport 13 år siden
#41293 elwood 13 år siden
Men den her "nye" serie er både sjov for de mindste, med alle de skøre opfindelser, og Kandece (eller hvo'en det staves) forgæves forsøg på og afslører sine brødre, må dog indrømmer jeg stortset altid mest sidder og venter på Perry og Dorfensmircth, da humor'en deri tit også kan henvende sig til voks'ne, der hvertfald en del ting som ikke lige alle børn vil opfange, når f.eks. Dorfensmirtch eller Agent P's Chef bryuder teh fourth wall eller kommentere noget hel obskørt.
Den nye serie med Lilo and sticth den synes jeg dog blev lige mærkelig nok, og den blev meget hurtigt kvalmene moralsk, og vis. så er glad for den ikke er på mere.
#41294 davenport 13 år siden
#41295 elwood 13 år siden
den bedste er stadigvæk da han som lille blev tvunget til og være familiens havenisse.
Sangene kan jeg dog sagtens undvære, der er kun nogle enkelte der rent faktisk er lidt sjov skrevet,
#41296 davenport 13 år siden
#41297 Snaden 13 år siden
#41298 Collateral 13 år siden
-_-
#41299 Wangsgaard 13 år siden
Hvilken plads er det så? At man bare skal servicere jer mænd og bagefter sprede benene ?
Aha hvis jeg bare havde vidst det hvorfor tog jeg så en 5 års uddannelse!
Mand kend din plads !
#41300 Kruse 13 år siden