Gravatar

#41281 DarkLight 13 år siden

Ah, det er æggene. Jeg bruger som regel flødeskum :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41282 lagoni 13 år siden

Nå, jeg får alligevel ikke ringet ang. jobsamtalen, kan ikke lige få startet... Så må se om de ringer mandag, ellers må jeg tage mig sammen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#41283 lagoni 13 år siden

Ang. sidste indlæg: det gjorde ikke så meget jeg ikke fik ringet. Jeg hr lige fået afslag - på mail... Det har jeg ikke oplevet før efter en samtale. Men fint nok, nu kan jeg slappe lidt af i weekenden og kan bruge det som dårlig undskyldning for at købe guf :)
Gravatar

#41284 Wangsgaard 13 år siden

Ihhh altså tak allesammen har indtil videre haft en herlig dag med gode gaver :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41285 tiany 13 år siden

lagoni (41283) skrev:
Ang. sidste indlæg: det gjorde ikke så meget jeg ikke fik ringet. Jeg hr lige fået afslag - på mail... Det har jeg ikke oplevet før efter en samtale. Men fint nok, nu kan jeg slappe lidt af i weekenden og kan bruge det som dårlig undskyldning for at købe guf :)

Det var sgu også en lidt fesen måde at få afslag på, men godt det kom inden weekenden, så man ikke skal spekulere over det.
Jeg vil også sige at de gange jeg har været til samtale (selv når det har været fredag) har de altid givet besked inden eller været klar i udtrykket om hvornår de ville melde tilbage, så man ikke skulle bruge weekenden på at spekulere over det.
Valar morghulis
Gravatar

#41286 NightHawk 13 år siden

Wangsgaard (41284) skrev:
Ihhh altså tak allesammen har indtil videre haft en herlig dag med gode gaver :-)

Stort tillykkke med fødselsdagen, Wangsgaard. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41287 Batsy 13 år siden

Tillykke Wangsgaard :D, *sender nogle virtuelle bat cookies*!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41288 lagoni 13 år siden

tiany (41285) skrev:
Det var sgu også en lidt fesen måde at få afslag på, men godt det kom inden weekenden, så man ikke skal spekulere over det.
Jeg vil også sige at de gange jeg har været til samtale (selv når det har været fredag) har de altid givet besked inden eller været klar i udtrykket om hvornår de ville melde tilbage, så man ikke skulle bruge weekenden på at spekulere over det.

Ja, rart at få det afklaret inden weekenden. Men da jeg så tjekkede (fysisk) post bagefter, så jeg der lå et brev med en forkortet udgave af mail-afslaget. Det er altså ekstra fesent, så har de vidst det siden i går...
Gravatar

#41289 Batsy 13 år siden

Ridley scott er nu 75 år gammel idag, Tillykke til ham!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41290 davenport 13 år siden

Så holder jeg nok den korteste fredag aften i min karriere. Skal møde kl. 7 i morgen tidlig, så det bliver ikke til meget natteraveri. Er lige ved at pumpe ungerne op med sukker til Disneysjov, velvidende om at de ikke sover liiige bagefter..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: