Gravatar

#41311 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Så vandt mesteren minsandten igen. Haneke vandt for bedste instruktør.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#41312 Kisbye 13 år siden

Haneke er blevet bedste instruktør.
Prisen blev overrakt af en veloplagt Mads Mikkelsen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41313 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Fik i øvrigt aldrig fat i hvem hende den kvindelige vært var, som præsenterede Mads Mikkelsen.
Gravatar

#41314 Kisbye 13 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41315 Kisbye 13 år siden

Syntes enlig hun er en smule belastende. Ikke lige min type humor.
Gravatar

#41316 Kisbye 13 år siden

Bedste skuespiller: Jean-Louis Trintignant
Bedste skuespillerinde: Emmanuelle Riva
Begge for Hanekes Amour.
Gravatar

#41317 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Så tog Amour også lige hovedprisen for bedste film.
Gravatar

#41318 Kisbye 13 år siden

Amour blev årets europæiske film.
Det blev ingen dansk prisregn ligesom sidste år, men en enkelt pris fik vi da.
Gravatar

#41319 HelmerJ 13 år siden

Er lige kommet hjem fra Julefrokosten, der kommer da nærmest fjollet meget sne, jeg var nede og køre 20-30km/t på den lokale landevej
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41320 Steffan Rasmussen 13 år siden

HelmerJ (41319) skrev:
Er lige kommet hjem fra Julefrokosten, der kommer da nærmest fjollet meget sne, jeg var nede og køre 20-30km/t på den lokale landevej

Det tog mig to timer at komme fra Fredericia til Sønderborg. Var nede og køre 50 km/t på motorvejen på et tidspunkt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: