Yep, og nu vil jeg ind og sidde i sofaen, for første gang i dag siden 7.30, da jeg stod op. Spejderting, julemanden kom, pyntet op til jul med ungerne, lavet flæskesteg, og nu... Træt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg læser af og til de spam-mails jeg får, det kan være ganske underholdende. Fik i dag så en, der egentlig var godt nok skrevet ikke helt så åbenlys som de andre - ved dog ikke hvorfor FBI skulle skrive til mig... Googlede for sjov det 'badge number' afsenderen bl.a. identificerede sig med og det var samme nummer som Fox Mulders :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
For helved hvor er min mor bare uheldig i øjeblikket. Først blev hun jo kørt ned, den første uge hun var på sit nye arbejde og i morges væltede hun så på cyklen i det glatte føre og brækkede anklen. Nu skal hun reelt set være sygemeldt i 3 uger, men hun føler ikke rigtig hun kan være det bekendt overfor sin arbejdsgiver.
Men som vi snakkede om herhjemme, hvorfor filan skulle hun også cykle i det vejr, især fordi vi igen og igen har fortalt hende i går hvor glat det var.
Har lige været i DR Byen og optage et lille TV-indslag med mig til Detektor, som bliver vist i morgen kl. 20.00 på DR2. Mit efterhånden temmelig berygtede "Andersens Julehemmelighed" tv-spot fik åbenbart Detektor til at lave et indslag i sidste uge, hvor de ville undersøge, om serien vitterligt var "den mest efterspurgte julekalender nogensinde" (en replik, jeg bare skrev uden at tænke videre over det, hvilket er med til at gøre hele det efterfølgende forløb både beærende og surrealistisk!), og nu var jeg så inde og fortælle om spottet, idet de ikke kunne få at vide af TV2, hvem der stod bag spottet, så jeg tog selv fat i dem :-)
Hvor er det bare langt ude det hele... det var jo også med i Natholdet. Brugte ikke mere end 5-6 sekunder på at udtænke sloganet - og hey! Den har jo aldrig været ude på dvd, og den er kun blevet genudsendt én gang, så kan det ikke forsvares? :-)
#41321 misuma 13 år siden
#41322 misuma 13 år siden
#41323 davenport 13 år siden
Godt jeg kom med alligevel.
Nu skal vi snart ud og slåsse i sne ;)
#41324 Collateral 13 år siden
Ja det var hyggeligt du alligevel dukkede op :)
#41325 davenport 13 år siden
#41326 lagoni 13 år siden
#41327 HonoDelLoce 13 år siden
#41328 tiany 13 år siden
Først blev hun jo kørt ned, den første uge hun var på sit nye arbejde og i morges væltede hun så på cyklen i det glatte føre og brækkede anklen. Nu skal hun reelt set være sygemeldt i 3 uger, men hun føler ikke rigtig hun kan være det bekendt overfor sin arbejdsgiver.
Men som vi snakkede om herhjemme, hvorfor filan skulle hun også cykle i det vejr, især fordi vi igen og igen har fortalt hende i går hvor glat det var.
#41329 The Insider 13 år siden
Hvor er det bare langt ude det hele... det var jo også med i Natholdet. Brugte ikke mere end 5-6 sekunder på at udtænke sloganet - og hey! Den har jo aldrig været ude på dvd, og den er kun blevet genudsendt én gang, så kan det ikke forsvares? :-)
#41330 Kruse 13 år siden