Rødvin? julemad og familien kan jeg gå med til, men alkohol trækker jeg grænsen ved :)
Gaverne er heller ikke noget højdepunkt mere for mig, sjovt og se mine kusines utålmodige børn, og tænke på det en gang var mig, men gaver ved os har altid været lidt sjovct, vi har en onkel der kan fidne på og købe ting til sig selv og pakke ind, så har vi en anden som nægter og skrive til og fra kort på, hans gaver lægger bare under træet, og så må man selv afgøre, hvem der er til hvem, han er lidt speciel.
Og så skal jeg altid finde en obskøre royalistisk ting til min kusine, da hun er stor fan af kongehuset.
Så nej Gaver er ikke et højdepunkt mere, enig med maden, men jeg synes så stadigvæk det er lidt sjov med alle de små finurligheder som findes på.
I år blir dog lidt anderledes da min Søster holder jul med kæresten og deres baby, hun synes det var sjovere at hendes egen familie havde baby'en en Jul hvor hun kunne sige lidt mere, end blot og skrige og sove :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe det er der en del som siger, det sjove, eller ja ikke sjove men pudsige er altid at folk fuldt ud siger de respektere jeg ikke drikker, og synes det er godt, men de skal altid lige høre hvorfor jeg ikke gør det :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg hentydet selvfølgelig blot til en stille og rolig juleaften i familiens skød. Julefrokost-dagene er jo noget helt andet! Der skal den nemlig have hele armen! :)
@Zombi - Hahahahaha! og nu når vi snakker genier og fransk, så skal vi da heller ikke snydes for denne!
Har overhovedet ikke styr på det gave ræs i år, min søster er nem "bare den næste sæson af det lille hus på prærien, tak" Men så mangler der også kun til mor og far, en enkelt bedste og min nevø.
Der ryger nok nogle %er under vesten for mig, plejer at holde fest d. 24
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#41381 elwood 13 år siden
Gaverne er heller ikke noget højdepunkt mere for mig, sjovt og se mine kusines utålmodige børn, og tænke på det en gang var mig, men gaver ved os har altid været lidt sjovct, vi har en onkel der kan fidne på og købe ting til sig selv og pakke ind, så har vi en anden som nægter og skrive til og fra kort på, hans gaver lægger bare under træet, og så må man selv afgøre, hvem der er til hvem, han er lidt speciel.
Og så skal jeg altid finde en obskøre royalistisk ting til min kusine, da hun er stor fan af kongehuset.
Så nej Gaver er ikke et højdepunkt mere, enig med maden, men jeg synes så stadigvæk det er lidt sjov med alle de små finurligheder som findes på.
I år blir dog lidt anderledes da min Søster holder jul med kæresten og deres baby, hun synes det var sjovere at hendes egen familie havde baby'en en Jul hvor hun kunne sige lidt mere, end blot og skrige og sove :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41382 Snaden 13 år siden
Puuuha, kære Elwood. Du har stadig meget at lære om livet kan jeg høre. ;)
#41383 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41384 Snaden 13 år siden
#41385 Zombi 13 år siden
Må jeg anbefale [url= Masson[/url]
Mjaaahah the French... XD
#41386 Thomsen 13 år siden
Pjat. Jeg skal helt sikkert kravle ombord i både snaps og rødvin i løbet af julen, og jeg kommer ikke ud af flasken igen, før det er overstået. :-)
#41387 Snaden 13 år siden
@Zombi - Hahahahaha! og nu når vi snakker genier og fransk, så skal vi da heller ikke snydes for denne!
[url= Bukowski ( Drunk ) in french tv[/url]
#41388 wimmie 13 år siden
Gør kæresten gravid - så er gaven til både mor og svigermor i hus :p
#41389 HelmerJ 13 år siden
Der ryger nok nogle %er under vesten for mig, plejer at holde fest d. 24
#41390 Wangsgaard 13 år siden