Til far: Danmarks historie komplet boks En mikrofiber tæppe
Til svigerfar: Træsko Marco-effekten af Jussi Adler Olsen
Til svigermor: Hoptimist æggeur
Så mangler lige at finde en gave mere til svigermor og gaverne til min mor...kæresten og mig giver ikke gaver og mig og min bror laver et fællesgavekøb i stedet :)
Jeg har også klaret gaverne. Jeg har arbejdet sammen med min søster om gaver til mine nevøer og mine forældre, så det eneste der skulle købes, var gave til min søster og svoger.
Den gave skulle jeg gerne kunne hente på posthuset i morgen og så er den del af julen overstået, næsten før december er gået i gang. :D
Jeg har til fader og moder. Min niece er små tre måneder til den tid, så hun skal overdænges med ting, der kan larme. Min bror og min svigerinde er nogle sløve unge mennesker, hvad det angår, men jeg plejer at kunne rekvirere deres gaver fra nettet, så jeg er ikke nervøs.
Min kæreste får en gave det er det. Jeg vil hverken have eller give gaver til resten af familien. Alt for meget biks baks og ligegyldige byttelege.
Har det lidt på samme måde. Da jeg var mindre var gaverne højdepunktet, men nu synes jeg egentligt bare at det er blevet til en stress faktor. Desuden hvis jeg vil have noget kan jeg bare købe det selv. Jul er sgu blevet for materiel.
Jeg overvejer seriøst at droppe min egne gaveønsker til næste år, personligt ser jeg mere frem til maden og familiehyggen.
#41371 Kisbye 13 år siden
#41372 The Insider 13 år siden
#41373 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41374 Skeloboy 13 år siden
Det bliver:
Til far:
Danmarks historie komplet boks
En mikrofiber tæppe
Til svigerfar:
Træsko
Marco-effekten af Jussi Adler Olsen
Til svigermor:
Hoptimist æggeur
Så mangler lige at finde en gave mere til svigermor og gaverne til min mor...kæresten og mig giver ikke gaver og mig og min bror laver et fællesgavekøb i stedet :)
#41375 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Den gave skulle jeg gerne kunne hente på posthuset i morgen og så er den del af julen overstået, næsten før december er gået i gang. :D
#41376 Snaden 13 år siden
#41377 Kochie 13 år siden
Min niece er små tre måneder til den tid, så hun skal overdænges med ting, der kan larme.
Min bror og min svigerinde er nogle sløve unge mennesker, hvad det angår, men jeg plejer at kunne rekvirere deres gaver fra nettet, så jeg er ikke nervøs.
#41378 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41379 Zombi 13 år siden
Har det lidt på samme måde. Da jeg var mindre var gaverne højdepunktet, men nu synes jeg egentligt bare at det er blevet til en stress faktor. Desuden hvis jeg vil have noget kan jeg bare købe det selv. Jul er sgu blevet for materiel.
Jeg overvejer seriøst at droppe min egne gaveønsker til næste år, personligt ser jeg mere frem til maden og familiehyggen.
#41380 Snaden 13 år siden
Præcis! Julemad, god rødvin og hele familien samlet om en god omgang Trivial Pursuit sidst på aftenen. Se det er hvad julen handler om!