#50 - Jeps, status ændrede sig tilbage i februar :)
Grønlangkål får jeg aldrig lært at spise, dog fik jeg på min fødselsdag en grønkålssuppe på restaurant Det Glade Vanvid her i Århus, hold da kæft, hvor smagte det godt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#50 - Jamen, forsinket tillykke med det! :-) Det var dejligt at høre.
Grønlangkål er også ret specielt - især med de obligatoriske sønderjyske kålpølser til. Jeg tror næsten, det kræver, at man er vokset op med det. Jeg kender i hvert fald ikke andre end indfødte, der spiser det og ennda kan lide det. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Grønlangkål er også noget man dyrker min lollandske familie, jeg tror dog det er lidt anderledes end den jyske variant, men det er slet ikke noget for mig. :)
Jeg skal holde jul på Esbjerg sygehus. Det kunne også være det samme jeg er ikke typen der går op i selve julen.
:( Er din far stadigvæk indlagt ? [/quote]
Ja, det vil tage lang tid og hele, og han har ikke mange kræfter, pga hans alder og han ingenting spiser. Han har vidst ikke rigtig været oppe at gå endnu fordi han ikek kan gå på et ben, håber ikke at vi også skal fejre nytår derinde :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Varme tanker herfra, M1K! Håber i får en god jul alligevel!
Jeg drager om en halv time afsted mod familiens skød, hvor de næste tre dage skal bruges. Derefter skal der slappes af hjemme i Århus. Har ikke haft tid til bare at slappe af i lang tid (selv ikke på ferien i Malaga), så nu skal der nydes lidt ro herhjemme.
Dog lader det til, at min forkølelse, der ellers var næsten helt væk i starten af ugen, er ved at blusse op igen :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41551 dyg 13 år siden
Grønlangkål får jeg aldrig lært at spise, dog fik jeg på min fødselsdag en grønkålssuppe på restaurant Det Glade Vanvid her i Århus, hold da kæft, hvor smagte det godt!
#41552 Thomsen 13 år siden
Grønlangkål er også ret specielt - især med de obligatoriske sønderjyske kålpølser til. Jeg tror næsten, det kræver, at man er vokset op med det. Jeg kender i hvert fald ikke andre end indfødte, der spiser det og ennda kan lide det. :-)
#41553 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41554 Skeloboy 13 år siden
#41555 dyg 13 år siden
#41556 MOVIE1000 13 år siden
#41557 Wangsgaard 13 år siden
med brune kartofler til det er bare mums!
:( Er din far stadigvæk indlagt ?
#41558 wimmie 13 år siden
Det lyder da slet ikke rart alligevel :(
#41559 MOVIE1000 13 år siden
:( Er din far stadigvæk indlagt ? [/quote]
Ja, det vil tage lang tid og hele, og han har ikke mange kræfter, pga hans alder og han ingenting spiser. Han har vidst ikke rigtig været oppe at gå endnu fordi han ikek kan gå på et ben, håber ikke at vi også skal fejre nytår derinde :/
#41560 dyg 13 år siden
Jeg drager om en halv time afsted mod familiens skød, hvor de næste tre dage skal bruges. Derefter skal der slappes af hjemme i Århus. Har ikke haft tid til bare at slappe af i lang tid (selv ikke på ferien i Malaga), så nu skal der nydes lidt ro herhjemme.
Dog lader det til, at min forkølelse, der ellers var næsten helt væk i starten af ugen, er ved at blusse op igen :(