Gravatar

#41541 Batsy 13 år siden

The Insider (41540) skrev:
Great. Min 14-CD boks med al musikken fra den gamle Star Trek-serie er blevet taget i tolden. Den koster 250 dollars, så det bliver med garanti en dyr fornøjelse. De har dog sendt mig et brev, hvor de beder mig om at sende oplysninger om pris og indhold, da det ikke følger med pakken... uha, måske CD'en alligevel kun har kostet 25 dollars?! Muhahaahah! Ej, de lugter nok hurtigt lunten. Må nok hellere bare være ærlig :-/

Boksen er i en fjern fjern... wait forkert franchise!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41542 elwood 13 år siden

Brødrene Price mener at det sidste måltid skal være all in, så de server Vin fra Titanic, afsindigt dyrt kød med guldflager, og masser af andet, det vin der ikke drikkes ja det kommer i sovsen.

tør slet ikke tænke på hvad alt det her har kostet, og virker også ret ekstrem og bruge så mange penge på at fodre ålen, en sognepræst, og værten fra smagsdommerne, plus en anden jeg ikke lige kan sætte navn på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41543 Kochie 13 år siden

elwood (41542) skrev:
Brødrene Price mener at det sidste måltid skal være all in, så de server Vin fra Titanic, afsindigt dyrt kød med guldflager, og masser af andet, det vin der ikke drikkes ja det kommer i sovsen.

tør slet ikke tænke på hvad alt det her har kostet, og virker også ret ekstrem og bruge så mange penge på at fodre ålen, en sognepræst, og værten fra smagsdommerne, plus en anden jeg ikke lige kan sætte navn på.

Gitte Seeberg - der i øvrigt vist nægtede at indtage forretten. Enten et bevis på elendig research fra DR's side, eller en del af en større plan, jeg ikke fangede - i den må det også indgå, at "Ålen," konstaterede, at samtlige vine, han blev præsenteret for, var en kende skuffende efter hans smag.
Gravatar

#41544 Skeloboy 13 år siden

Skal med til Leonard Cohen alligevel!!!! Tiggede billetten af kæresten :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41545 NightHawk 13 år siden

tiany (41520) skrev:
Har fået tilbudt et års projektansættelse når min barsel er færdig... Hvor er det bare rart at der kom ro på jo situationen :)

Det var fedt at høre, Tiany. :) Stort tillykke med det kommende job. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#41546 dyg 13 år siden

Er lige kommet hjem fra dette års julegaveræs. Jeg overlevede, men orker ikke mere shopping i år.

Fik så lige min første julegave (egentligt 2., da kæresten og jeg har givet en seng til hinanden i julegave), 25.000kr af min mormor til mig (og nok også lidt af dem til kæresten)!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41547 davenport 13 år siden

Fedt! Sådan en gave ville falde på et tørt sted her :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41548 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er lige hjemvendt fra Brugsen, så nu kan jeg bage boller! (jeg manglede lige et par småting) \o/
Gravatar

#41549 Kisbye 13 år siden

Nu har jeg også fået det overstået. Har købt sprut til hele familien. Det er altid et hit. Det er godt nok skide koldt at kører på scooter.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#41550 Thomsen 13 år siden

#46 - Jeg har åbenbart ikke fulgt godt nok med. Den kæreste, du snakker om, er det hende veninden, du var varm på sidste år?

Landede i Sønderborg i går til traditionel grønlangkål med brune kartofler, kålpølser og snaps i rigelige mængder. Det var sgu lækkert. Jeg tror, det er ti år siden, at jeg har fået det sidst.

I dag har jeg hygget alene med mine forældre (uden søster og niece), pakket de sidste julegaver ind og bare slappet af. Det var egentligt helt rart. For selvom jeg elsker min niece højt, så bliver det bare lidt sværere at snakke sammen, når der render en 10-årig totalt juleforstyrret tøs rundt i stuen. :-)

Ser dem dog i morgen igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: