Ingen filmpakker til mig i år under juletræet... men så fik jeg til gengæld noget af alt det andet jeg har ønsket mig.
Min mand er lidt skuffet over sine gaver, han vil bare ikke direkte sige det, men det har jeg sagt han gerne må være. Han havde for en gang skyld lavet en forholdsvis lang ønskeseddel. Han fik en ting der stod på ønskesedlen, så fik han en ting der stod på vores fælles ønskeseddel og resten af de ting han fik stod ikke på ønskesedlen. Så var det jo lidt spildt at han har brugt alt den tid på at finde ønsker.
Heller ingen filmgaver her - nok for første gang i 15 år eller deromkring :p Men fik til gengæld en masse gode andre gaver.
Her bruger vi faktisk ikke ønskelister - mest til Mila og så er det mere generelt som 'tøj' eller 'legetøj' - jeg kan godt lide når folk improviserer ;)
Men ja, hvis folk ligefrem forlanger en ønskeliste kan de da godt få én, og så kan jeg da godt forstå man mener det er ret fjollet hvis folk så alligevel ikke bruger den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#41591 Steffan Rasmussen 13 år siden
#41592 davenport 13 år siden
#41593 gi-jones 13 år siden
#41594 davenport 13 år siden
#41595 gi-jones 13 år siden
#41596 davenport 13 år siden
#41597 Wangsgaard 13 år siden
god tur! Hvor længe skal du være væk?
#41598 wimmie 13 år siden
Bastard!!
Men god tur alligevel ;)
#41599 tiany 13 år siden
Min mand er lidt skuffet over sine gaver, han vil bare ikke direkte sige det, men det har jeg sagt han gerne må være.
Han havde for en gang skyld lavet en forholdsvis lang ønskeseddel. Han fik en ting der stod på ønskesedlen, så fik han en ting der stod på vores fælles ønskeseddel og resten af de ting han fik stod ikke på ønskesedlen.
Så var det jo lidt spildt at han har brugt alt den tid på at finde ønsker.
#41600 wimmie 13 år siden
Men fik til gengæld en masse gode andre gaver.
Her bruger vi faktisk ikke ønskelister - mest til Mila og så er det mere generelt som 'tøj' eller 'legetøj' - jeg kan godt lide når folk improviserer ;)
Men ja, hvis folk ligefrem forlanger en ønskeliste kan de da godt få én, og så kan jeg da godt forstå man mener det er ret fjollet hvis folk så alligevel ikke bruger den.