Men ja, hvis folk ligefrem forlanger en ønskeliste kan de da godt få én, og så kan jeg da godt forstå man mener det er ret fjollet hvis folk så alligevel ikke bruger den.
De forlanger en og bruger så en masse tid på at brokke sig over den. Og ender så åbenbart med ikke at bruge den.
Så er julen her forbi. Har været til 2 julefrokoster i dag, og min datter valgte at sove ved mine forældre, så det gav en smule ro på det sidste af aftenen og dagen i morgen. Jeg synes julen er hård med 2 børn. Alle forventningerne og den endelige udløsning, i mangel af bedre ord, så står man med et hav af legetøj, der pludselig skal leges med, og en egentlig frustration over hvad man egentlig skal. Nu starter hverdagen igen, men stadig i "ferie-mode". Tror sgu vi skal ha Taco i morgen, ikke noget and o.lign.!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Går og døjer med en skade, så jeg træner ikke vanvittigt meget for tiden, men derimod forbereder og planlægger jeg næste sæson. Indtil videre byder 2013 på 2x ½ ironman, 1x 1/4 ironman, 2-3 mini triatlons, 2-3 halve marathons, 1 marathon og et hav af 10km løb.
Desuden er målet inden ultimo maj, at jeg er nede på 80kg. Efter julen ligger jeg vel på 90-92kg igen, men nu skal der styr på kosten og hver uge skal der trænes mellem 6 og 12 timer, så kiloene skulle gerne forsvinde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og næsten skammer mig over min prikken til folk på LinkedIn. Men jeg skal gøre opmærksom på mig selv, så forskellige virksomhedsledere får ihf. min profil op. Måske en underlig ting at sidde med efter en dag med øl og snaps, men skibet sejler bedre med benzin i motoren ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
At indstille audio delay i forhold til min PS3 er åbenbart et lidt andet bæst end min BD-afspiller, så det skal jeg nok pille ved på et eller andet tidspunkt.
Faktisk er det en kende irriterende, at den slags er nødvendigt i disse digitale tider.
Er mødt ind på arbejde og kan allerede mærke min krop hungre efter sprødstegt and, lun leverpostej med Bacon og jule-frikadeller med spandevis af rødkål.
Hvad har du dog gjort ved mig, jul?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#41601 Wangsgaard 13 år siden
#41602 tiany 13 år siden
De forlanger en og bruger så en masse tid på at brokke sig over den. Og ender så åbenbart med ikke at bruge den.
#41603 Steffan Rasmussen 13 år siden
#41604 davenport 13 år siden
Nu starter hverdagen igen, men stadig i "ferie-mode". Tror sgu vi skal ha Taco i morgen, ikke noget and o.lign.!
#41605 dyg 13 år siden
Desuden er målet inden ultimo maj, at jeg er nede på 80kg. Efter julen ligger jeg vel på 90-92kg igen, men nu skal der styr på kosten og hver uge skal der trænes mellem 6 og 12 timer, så kiloene skulle gerne forsvinde.
#41606 davenport 13 år siden
Måske en underlig ting at sidde med efter en dag med øl og snaps, men skibet sejler bedre med benzin i motoren ;)
#41607 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
At indstille audio delay i forhold til min PS3 er åbenbart et lidt andet bæst end min BD-afspiller, så det skal jeg nok pille ved på et eller andet tidspunkt.
Faktisk er det en kende irriterende, at den slags er nødvendigt i disse digitale tider.
#41608 HonoDelLoce 13 år siden
Hvad har du dog gjort ved mig, jul?
#41609 Snaden 13 år siden
#41610 Skeloboy 13 år siden
Skal til en sidste julefrokost i dag, og det bliver fandeme hårdt. Det er noget svigerfamilie noget, så det bliver ikke så drukagtigt