Og ja, det var skisme hårdt...selvom jeg "bare" skulle sidde med næsen i en computerskærm i 7 timer (man skulle tro jeg var vant til det). Nu har jeg kun 19 arbejdsdage tilbage... :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#41688, jeg mangler stadigvæk at spørge 5,6 millioner andre, men jeg vender tilbage, når jeg har et endeligt svar!!
Haha, skrev bare såmænd at han var overvurderet i Frank hvams seneste billede med ham og Mick, og så blev der squ kastet med sten. Jeg har åbenbart fortalt min livshistorie, ved at fortælle hvorfor jeg ikke kan lide manden, og hvad af andet humor jeg kunne lide. BAAANG
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#41681 Ericmase 13 år siden
#41682 Skeloboy 13 år siden
#41683 knipsknips 13 år siden
HØRT !
#41684 Collateral 13 år siden
BD'er og DVD'er er på lige fod i mit system og inddeles ens. Jeg synes ikke variationen mellem størrelse er noget problem.
#41685 Skeloboy 13 år siden
Det tror jeg også, at jeg vil gøre...har testet lidt, og synes det ser fint nok ud :)
#41686 Skeloboy 13 år siden
Det lykkedes mig ikke at pimpe den til julefrokosten, så kig lige her: http://filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/s-eternity-a...
#41687 wimmie 13 år siden
Og ja, det var skisme hårdt...selvom jeg "bare" skulle sidde med næsen i en computerskærm i 7 timer (man skulle tro jeg var vant til det).
Nu har jeg kun 19 arbejdsdage tilbage... :p
#41688 Batsy 13 år siden
#41689 The Insider 13 år siden
#41690 Batsy 13 år siden
Haha, skrev bare såmænd at han var overvurderet i Frank hvams seneste billede med ham og Mick, og så blev der squ kastet med sten. Jeg har åbenbart fortalt min livshistorie, ved at fortælle hvorfor jeg ikke kan lide manden, og hvad af andet humor jeg kunne lide. BAAANG