Jeg har lige læst nyheden om den lille pige der blev glemt af faderen i bilen. Hvor er det dog tragisk! Hvordan kan man glemme sit eget barn!? Glemme at aflevere hende i dagpleje, glemme at hun stadig sidder i bilen når man kører på arbejde, glemme alt om hende når man stiger ud, låser bilen og går på job. Først komme i tanke om hende, langt hen af eftermiddagen, da barnets moder ringer til ham. Sikke en verden.. Forfærdeligt.. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8332 Ja, det er stadig i mine tanker :( Der kan du snakke om en familie, som er ødelagt for altid og en mand, som må leve med dette forfærdelige minde dag ud og dag ind resten af sit liv. Jeg havde skåret håndledene op :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#8332 - Ja, det er godt nok forfærdeligt! Det vilde er, at det er max en uge siden, at det samme skete i Frankrig, og det blev omtalt i de fleste medier. Jeg ville da have troet, at sådan en historie ville kunne få de fleste småbørnsforældre til at tænke sig om en ekstra gang. Men på den anden side, med en et-årig... måske har manden været i permanent søvnunderskud som så mange med helt små og bare kørt afsted på automatpilot. At det så skulle få så frygtelig en konsekvens er jo tragisk.
#8333 - Jeg hørte lige, at manden er blevet indlagt til observation på Rigshospitalets psykiatriske afdeling. Det kan jeg godt forstå. Havde det været mig, så tror jeg også, der skulle en solid omgang bæltefiksering til at forhindre mig i at hoppe ud fra noget højt. Det må være svært nok at skulle komme sig over sit barns død, men selv at være skyld i den... jeg kan slet ikke forestille mig det. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige fundet ud af at min dankkort er lukket... Så jeg gik ind på netbank og har lige fundet ud af at der er trukket 10.000,- som jeg ikke aner noget om! Så nu sidder jeg og venter på at en fra banken tager mit opkald. Det er ikke så godt og så lige op til en weekend, hmm...
Har lige genset Shichinin no Samurai, derefter røg jeg på nettet for at læse lidt om samuraiernes historie og stødte (igen) på Musashi. Og nu skal det være, nu vil jeg have læst The Book of Five Rings, men hvilken udgave skal man købe?
Jeg kan se Play har en del forskellige udgaver i forskellige størrelser... Er der nogen der kan guide mig mod det mest fornuftige køb?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8331 MOVIE1000 16 år siden
#8332 Bony 16 år siden
#8333 filmz-Bruce 16 år siden
#8334 Thomsen 16 år siden
#8333 - Jeg hørte lige, at manden er blevet indlagt til observation på Rigshospitalets psykiatriske afdeling. Det kan jeg godt forstå. Havde det været mig, så tror jeg også, der skulle en solid omgang bæltefiksering til at forhindre mig i at hoppe ud fra noget højt. Det må være svært nok at skulle komme sig over sit barns død, men selv at være skyld i den... jeg kan slet ikke forestille mig det. :-(
#8335 filmz-Bruce 16 år siden
#8336 Highland Park 16 år siden
Ja, det er en forfærdelig, tragisk historie... og nu er han så sigtet for uagtsomt manddrab. Det må være ubærligt.
#8337 filmz-jonasgr 16 år siden
Det gør de i hvert fald tit.
'Cause I'm evil"
#8338 Highland Park 16 år siden
#8339 MuManden 16 år siden
Så jeg gik ind på netbank og har lige fundet ud af at der er trukket 10.000,- som jeg ikke aner noget om!
Så nu sidder jeg og venter på at en fra banken tager mit opkald. Det er ikke så godt og så lige op til en weekend, hmm...
#8340 dyg 16 år siden
Jeg kan se Play har en del forskellige udgaver i forskellige størrelser... Er der nogen der kan guide mig mod det mest fornuftige køb?