Gravatar

#41741 wimmie 13 år siden

Tillykke med fødselsdagen Movie1000 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#41742 The Insider 13 år siden

Yiiiirh, congrats!! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#41743 Batsy 13 år siden

Tillykke Movie1000!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#41744 Wangsgaard 13 år siden

Tillykke Michael
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41745 Snaden 13 år siden

PredatorX (41706) skrev:
Man fristes til at spørge: hvilken dansk komiker er IKKE overvurderet?

hæhæ...kan kun erklærer mig enig.
Gravatar

#41746 MOVIE1000 13 år siden

Wouw tak allesammen :D
Havde bare en stille og rolig dag, var ude at spise med min mor.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41747 Thomsen 13 år siden

Pyyh. Var til programudviklingsdag i går. Fik smidt en masse bolde i luften, og det ser ud til, at der er flere, der godt kunne gå hen og blive til noget. Vi sluttede af på restaurant med tapas og øl og bagefter brunt værtshus med mere øl og shots. Jeg drikker meget sjældent, så jeg er pænt smadret i dag.

Gajols (nye?) granatæblevariant er forresten et hit! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41748 Wangsgaard 13 år siden

Thomsen (41747) skrev:
Pyyh. Var til programudviklingsdag i går. Fik smidt en masse bolde i luften, og det ser ud til, at der er flere, der godt kunne gå hen og blive til noget. Vi sluttede af på restaurant med tapas og øl og bagefter brunt værtshus med mere øl og shots. Jeg drikker meget sjældent, så jeg er pænt smadret i dag.

Gajols (nye?) granatæblevariant er forresten et hit! :-)

En af mine venner sælger gajol til bar osv. Og han har det altid med til fest og det smager vildt godt!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41749 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har ikke smagt granatæblevarianten, men af de ældre varianter kan jeg kun få den røde gajol ned. De andre bliver enten for tykke i konsistensen eller for vamle i smagen.

Den røde er dejligt flydende (som drikkevarer altså helst skal være) og har samtidigt en frisk smag (frem for overdreven lakrids eller, endnu værre, mint ! ) :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41750 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er endnu en gang begyndt at rydde op i mit hjem, da jeg besluttede, at jeg har alt for meget elektronisk junk, jeg slet ikke bruger.

Min Wii er blevet solgt, min Squeezebox har muligvis en køber, det samme har min ekstra PS3 og så mangler jeg bare at få solgt et forholdsvis nyt 32" tv og et forholdsvis nyt Denon mini-anlæg med tilhørende højttalere.

I 2013 må jeg lære at lade være med at impulskøbe elektronik, da det er ret fjollet at bruge mine penge på den måde.

Skriv ny kommentar: