Gravatar

#41751 Thomsen 13 år siden

#48-49 - Jeg tror faktisk ikke, jeg har smagt den røde. Den må jeg også prøve! :-)

Jeg mener kun, at jeg har smagt den blå og den gule før, hvor jeg bedst kunne lide den gule. Men ja, de bliver hurtigt lidt vamle. Granatæbleudgaven var dog anderledes frisk. Men jeg er også ret vild med lakridsudgaven.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41752 HonoDelLoce 13 år siden

Den gule var faktisk min yndlings indtil den røde kom på markedet. Den havde den bedste smag, men led under at være så tyk, at jeg sjældent kunne drikke mere end et par shots inden det hang mig ud af halsen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41753 dyg 13 år siden

Jeg kan bestemt også bedst lide granatæble-udgaven! Lige præcis "mere frisk" er også den beskrivelse jeg vil give den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41754 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg må hellere få den smagt også så ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41755 Wangsgaard 13 år siden

Granatæble version sælger de mest af fortiden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41756 PredatorX 13 år siden

Batsy (41729) skrev:
Haha, well han har dog lavet nogle mindeværdige stemmer som Shrek, Tantor og Stitch!

Han er da sindssygt irriterende som Shrek. Han lyder bare sur og irritabel. Jeg kan slet ikke holde ud at høre det danske lydspor...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#41757 HonoDelLoce 13 år siden

PredatorX (41756) skrev:
Han er da sindssygt irriterende som Shrek. Han lyder bare sur og irritabel. Jeg kan slet ikke holde ud at høre det danske lydspor...

Er der nogle danske lydspor, som ikke er overvurderet?

;)
Gravatar

#41758 PredatorX 13 år siden

HonoDelLoce (41757) skrev:
Er der nogle danske lydspor, som ikke er overvurderet?

;)

Altså, faktisk foretrækker jeg det danske lydspor på mange Disney film :) Nok mest pga nostalgi... Men nyere film som Toy Story, Kung Fu Panda etc, er også gode på dansk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#41759 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan godt følge tanken om nostalgi. Jeg har dog efterhånden fundet ud af, at selv de Disney-film, jeg ville have svoret altid skulle afspilles på dansk (af samme grund) alligevel fungerer langt bedre på engelsk.
Gravatar

#41760 Batsy 13 år siden

PredatorX (41756) skrev:

Gjorde Mike myres ikke også det? Altså jeg voksede op med den danske, så måske også bare Nostalgi, synes nu den danske Æsel er et bullseye, selvom Eddie ikke kan slås.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: