Jeg har lige søgt en stilling som leder for indskolingsafd. på en skole i Kolding. Det er jeg spændt på at høre fra, da det lyder meget interessant. Det er godt nok først fra marts, men jeg har tid til at vente, hvis det skulle vise sig at blive mig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Here's hoping Mr. Kiwi snart mister troll-gnisten.
Har han nu skiftet navn igen?
Jep. Han oprettede en tråd med "Legende siger farvel", hvor han ville skride, men efter hans Expendables nyhed blev godkendt vendte han tilbage med en ny tråd "Mr. Kiwi siger goddag" -_-
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#41821 Collateral 13 år siden
-
Og ja hvor er det ærgerligt at filmz er så fyldt med gejl pt.
Here's hoping Mr. Kiwi snart mister troll-gnisten.
#41822 Kruse 13 år siden
Det ville være dejligt :)
#41823 Collateral 13 år siden
Et eller andet sted virker det lidt utroligt at man ikke kan smide ham ud en gang for alle, han fylder ekstremt meget herinde pt.
Men jeg har godt læst Insiders reaktioner i Wanting-tråden. Jeg synes bare ikke han fortjener flere chancer.
#41824 davenport 13 år siden
Jeg har lige søgt en stilling som leder for indskolingsafd. på en skole i Kolding. Det er jeg spændt på at høre fra, da det lyder meget interessant.
Det er godt nok først fra marts, men jeg har tid til at vente, hvis det skulle vise sig at blive mig :)
#41825 MOVIE1000 13 år siden
Jeg venter spændt hjemme ved mine forældre, da min far bliver udskrevet idag. :D
Flyyter lidt rundt på møbler selvom jeg er rimelig træt og øm.
#41826 Thomsen 13 år siden
Og pøj pøj til Davenport! :-)
#41827 Thomsen 13 år siden
Har han nu skiftet navn igen?
#41828 Collateral 13 år siden
Jep. Han oprettede en tråd med "Legende siger farvel", hvor han ville skride, men efter hans Expendables nyhed blev godkendt vendte han tilbage med en ny tråd "Mr. Kiwi siger goddag" -_-
#41829 Batsy 13 år siden
#41830 Skeloboy 13 år siden