Gravatar

#41831 Neranders 13 år siden

Sidder og skriver de første noter til et tabletop/pen n' paper rpg, en kammerat og jeg har tænkt os at lave, baseret på universet mit nuværende romanprojekt finder sted i. Utrolig sjovt og interessant med så meget worldbuilding.... midt i eksamensperioden! :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#41832 danschier.dk 13 år siden

Sidder og ser den engelske serie Misfits som har været vist på DR HD. Er fuldstændig solgt. Bedste serie jeg har set i rigtig lang tid... Elsker den grovhed og humor, som kun englænder kan lave.

Ser lige afsnit 20, som helt klart er det bedste. Skal ses. Er ord: Zombie cheerleaders!!!

Kan ses frem til den 22 januar på DR NU: http://www.dr.dk/TV/se/misfits/misfits-21#!/
Gravatar

#41833 doom WAD 13 år siden

Så havde jeg fandeme indbrud mens jeg var i Thailand, og mine kæreste ejendele er nu på Christiania: mit guld-Rolex Yacht-Master II, mit guld-Daytona samt mit Breitling Chrono-Matic. Samlet genanskaffelsespris 0,5 af de lange. Tror I min forsikringsmand elsker mig nu? Not...
Gravatar

#41834 doom WAD 13 år siden

davenport (41808) skrev:
Var til bankmøde i dag. Der var fuld forståelse for at vi har 82,- i rådighedsbeløb i måneden, dog kunne de ikke hjælpe med noget konkret, da vores budget er skrabet helt ind til benet.
Dagens bedste råd: find et job..
Bedre end sidste råd: spørg mor og far..

Så nu skal man til at finde et job??? Dén kom sgu bag på mig...

Er det dig, Robert? :-)
Gravatar

#41835 misuma 13 år siden

tiany (41783) skrev:
Nu har jeg også lyst til at slå nabokonen.... Nogle gang ville jeg ønske jeg boede på landet

...fordi du så kan give efter for trangen og gøre det uforstyrret?

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41836 misuma 13 år siden

Tillykke R! Som gave får du traileren til Wrong. Fra manden som gav os Rubber:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=98...

:P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41837 Herrguth 13 år siden

Misuma, den ser godt nok...øh...interessant ud. Men nysgerrigheden er vakt! :D
Den bliver jeg nødt til at se.
Gravatar

#41838 Romance 13 år siden

Hvad jeg laver lige nu?
Jeg er desparat over at jeg næsten er færdig med den sidste sæson af min ynglingsserie, så jeg kiggede lige forbi dette forum for at se om ikke der var nogen der havde skrevet om nogle spændende serier herinde. Hvis i har nogle forslag må i meget gerne svare mig i denne tråd:
http://filmz.dk/forum/tv-serier/er-der-ikke-nogen-...
Gravatar

#41839 The Insider 13 år siden

#41833, damn! :-/ Indbrud er fandeme noget frygteligt noget, og selvom jeg bor på 2. etage i en boligejendom, hvor man skal buzzes ind, ville jeg aldrig give slip på min alarm med videokamera - især når jeg har så meget vigtigt udstyr og data. Paranoia FTW! Husker stadig, da jeg gik på filmhøjskolen og fik et opkald fra min mor... "Hej Johan, vi er kommet hjem og kan se, at der har været indbrud, og... de har været inde ved dine dvd'er." Puha!
War. War never changes.
Gravatar

#41840 davenport 13 år siden

Der hvor de efterlod "Borte med Blæsten"?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: