Min bedste ven skal snart giftes, så jeg sidder sammen med nogle andre venner og forsøger at komme på noget spændende vi kan lave til hans polterabend. Desværre skal han giftes til marts, og dermed er det stadigvæk lortevejr udendørs, når polterabend finder sted, for ellers havde noget aktivitet udendørs været at foretrække (han dyrker også triathlon, så banecykling havde været fedt).
Er der nogen, der har prøvet noget anderledes og fedt, som vi kan stjæle?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har med succes flere gange bare holdt en fest. Nu er det tidligt på året, ellers havde en strandtur med grill været fedt, men man kan stadig grille, jo! Min erfaring, er at gommen egentlig helst vil have noget, der ikke er for sindsygt, for han skal se pæn ud osv. til sit bryllup, og kunne fortælle konen om det. (Dvs. i de fleste tilfælde: ingen strippere/ludere/ka-toi´s osv.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Eller noget actionpark af en art. Synes selv, at polterabend skal være relativt fredelige. Start med en god frokost eller morgenmad, lav en aktivitet - i det her tilfælde noget actionpræget - og så aftensmad på en god restaurant og så ellers bare en fest.
#41852 - Udendørs banecykling i februar er nok ikke det mest optimale, desværre. Og der er lidt for langt fra Århus til Ballerup :/
Men derudover er jeg helt enig. Det bliver en "bortførsel" først på dagen, hvor vi skal have noget brunch-agtigt efterfulgt af aktiviteten og så restaurant-besøg + lidt alkoholisering.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Min bedste ven skal snart giftes, så jeg sidder sammen med nogle andre venner og forsøger at komme på noget spændende vi kan lave til hans polterabend. Desværre skal han giftes til marts, og dermed er det stadigvæk lortevejr udendørs, når polterabend finder sted, for ellers havde noget aktivitet udendørs været at foretrække (han dyrker også triathlon, så banecykling havde været fedt).
Til min/vores polterabend, var vi ude i en "actionpark". Den stod på pusterør, øksekast, sumobrydning og afslutningsvis paintball.
Jeg var ikke synderlig imponeret (men det er en anden historie), men min mand synes det var skide skægt.
#41851 The Insider 13 år siden
#41852 dyg 13 år siden
#41853 davenport 13 år siden
Min erfaring, er at gommen egentlig helst vil have noget, der ikke er for sindsygt, for han skal se pæn ud osv. til sit bryllup, og kunne fortælle konen om det. (Dvs. i de fleste tilfælde: ingen strippere/ludere/ka-toi´s osv.)
#41854 Skeloboy 13 år siden
Eller noget actionpark af en art. Synes selv, at polterabend skal være relativt fredelige. Start med en god frokost eller morgenmad, lav en aktivitet - i det her tilfælde noget actionpræget - og så aftensmad på en god restaurant og så ellers bare en fest.
#41855 dyg 13 år siden
Men derudover er jeg helt enig. Det bliver en "bortførsel" først på dagen, hvor vi skal have noget brunch-agtigt efterfulgt af aktiviteten og så restaurant-besøg + lidt alkoholisering.
#41856 tiany 13 år siden
Til min/vores polterabend, var vi ude i en "actionpark".
Den stod på pusterør, øksekast, sumobrydning og afslutningsvis paintball.
Jeg var ikke synderlig imponeret (men det er en anden historie), men min mand synes det var skide skægt.
#41857 Thomsen 13 år siden
Ellers er der jo klassikere som gokart-ræs, action-park, paintball o.l.
#41858 davenport 13 år siden
#41859 Highland Park 13 år siden
Ellers kan I altid lade ham optræde som stripper til den kommende bruds polterabend - og lade det være en overraskelse for sidstnævnte. ;)
#41860 davenport 13 år siden
Ja, men det passer ikke lige til en polterabend!
;D