En fra min triatlon-klub havde også besøg mellem jul og nytår. De var gået direkte efter hans og kærestens cykler og ekstra hjulsæt, der stod bag to aflåste døre - Det var kun de to døre, der var smadret og der var ikke taget andet. Virkeligt ubehageligt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder på arbejdet og stener lidt, mens jeg glæder mig til fyraften og jeg kan komme ned og træne.
Jeg ødelagde mit ene knæ for et par år siden, til en koncert med bandet Skindred og det er blevet fikset og alt detdér, men skulle lige checke med min læge om hvad jeg kan gøre med det.
Svaret er stadig, at jeg ikke må løbe, hvilket er helt ok, men der er intet i vejen for, at jeg begynder at løfte vægte. Så i løbet af de næste måneder, hvor jeg stadig har travlt med at tabe kilo, begynder jeg at smide powerlifting-øvelser ind i mit program, så jeg kan træne teknikken, så'en stille og roligt. Når jeg så når en fornuftig vægt, begynder jeg sandsynligvis at gå mere hardcore imod at tage muskler på i stor stil.
Powerlifting er ret tiltalende, fordi det jo basalt set drejer sig om at løfte så mange kilo som overhovedet muligt, men sagtens kan dreje sig over i retning af bodybuilding, hvis jeg vil det på et tidspunkt.
#41841 Thomsen 13 år siden
#41842 dyg 13 år siden
#41843 HelmerJ 13 år siden
#41844 MOVIE1000 13 år siden
http://www.imdb.com/title/tt1047931/?ref_=fn_al_tt...
#41845 tiany 13 år siden
#41846 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41847 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#41848 elwood 13 år siden
Edit: nogen gange, nu var det der med det samme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41849 Skeloboy 13 år siden
Lidt grafik til mit brætspil... :)
#41850 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg ødelagde mit ene knæ for et par år siden, til en koncert med bandet Skindred og det er blevet fikset og alt detdér, men skulle lige checke med min læge om hvad jeg kan gøre med det.
Svaret er stadig, at jeg ikke må løbe, hvilket er helt ok, men der er intet i vejen for, at jeg begynder at løfte vægte. Så i løbet af de næste måneder, hvor jeg stadig har travlt med at tabe kilo, begynder jeg at smide powerlifting-øvelser ind i mit program, så jeg kan træne teknikken, så'en stille og roligt. Når jeg så når en fornuftig vægt, begynder jeg sandsynligvis at gå mere hardcore imod at tage muskler på i stor stil.
Powerlifting er ret tiltalende, fordi det jo basalt set drejer sig om at løfte så mange kilo som overhovedet muligt, men sagtens kan dreje sig over i retning af bodybuilding, hvis jeg vil det på et tidspunkt.