Hesten får ham og konen lov til at lege med alene, det vil jeg sgu ikke blandes ind i! Men noget som kørestolsbasket lyder sgu godt, det er med i overvejelserne nu!
Det med uindfriede drømme har vi også med i tankerne, men han har udfordret sig selv ret meget de sidste år, så det bliver lidt svært.
Tak for alle inputs!
Der var i hvert fald stor enighed til vores PA at kørestolsbasket var et kæmpe hit - det var sjovt og det var hårdt- og også ret fedt at få et indblik i hvordan man kan være handicappet og alligevel dyrke en udfordrende holdsport ;)
Fik jeg nævnt at det var hårdt? :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#41874 - Jeg har lige set "Friends with Kids" denne weekend, og jeg var ret glad for den. Den første halvdel af filmen er rigtig god, men den falder lidt i sidste halvdel, men den er bestemt seværdig.
#41874 - Jeg har lige set "Friends with Kids" denne weekend, og jeg var ret glad for den. Den første halvdel af filmen er rigtig god, men den falder lidt i sidste halvdel, men den er bestemt seværdig.
[/url].
Jeg fandt den tilfældigvis på Viaplay og er lige blevet færdig med den.
Jeg troede/håbede på den ville undgå violinafslutningen (som kæresten kaldte den). Jeg synes sgu ellers den holdte sig godt hele vejen igennem.
Efter at have læst bogen for en rum tid siden fik jeg pludselig en gevaldig lyst til at gense filmen Sphere, selvom jeg husker den som værende tæt ved dårlig. Bogen har dog en masse gode idéer, og da det samtidigt er mange år siden, jeg har set filmen, tænkte jeg, at jeg da lige ville give den et skud mere.
Jeg kiggede derfor selvfølgelig på Netflix, som desværre ikke har den. Det havde Viaplay til gengæld, men efter halvandet minut måtte jeg simpelthen give op. Hold da magle, for en ringe billedekvalitet.
Jeg ved ikke, om det skal forstås som en højere magts formaning om at lade filmen ligge....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#78 - Jeg kan egentligt ret godt lide filmen. Den er klart bedre i den første anden halvdel end i den anden, og anden halvdel er lidt for meget et Forbidden Planet rip-off. Men hele set-uppet, synes jeg stadigvæk, er fantastisk. Og scoret er også ret stemningsfuldt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg havde det problem, at trods jeg ikke kunne huske filmen, da jeg læste bogen, så sad jeg dog alligevel med billedet af Dustin Hoffman og Sharon Stone i hovedet :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#41871 wimmie 13 år siden
Der var i hvert fald stor enighed til vores PA at kørestolsbasket var et kæmpe hit - det var sjovt og det var hårdt- og også ret fedt at få et indblik i hvordan man kan være handicappet og alligevel dyrke en udfordrende holdsport ;)
Fik jeg nævnt at det var hårdt? :p
#41872 HelmerJ 13 år siden
Århus klatreklub, det er vildt underholdende og der er mulighed for at presse selv max, uanset hvor på skalaen max ligger ;-)
#41873 dyg 13 år siden
#41874 misuma 13 år siden
My Sister's Sister
Safety Not Guaranteed
Celeste And Jesse Foever
Friends With Kids
#41875 Herrguth 13 år siden
Kan også anbefale "Me and You and Everyone We Know".
#41876 Skeloboy 13 år siden
Den kan jeg helt og aldeles bestemt også anbefale. Den er på min personlige top250 :)
Og selvfølgelig (500) Days of Summer
#41877 misuma 13 år siden
Jeg fandt den tilfældigvis på Viaplay og er lige blevet færdig med den.
Jeg troede/håbede på den ville undgå violinafslutningen (som kæresten kaldte den). Jeg synes sgu ellers den holdte sig godt hele vejen igennem.
#41878 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg kiggede derfor selvfølgelig på Netflix, som desværre ikke har den. Det havde Viaplay til gengæld, men efter halvandet minut måtte jeg simpelthen give op. Hold da magle, for en ringe billedekvalitet.
Jeg ved ikke, om det skal forstås som en højere magts formaning om at lade filmen ligge....
#41879 Thomsen 13 år siden
#41880 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg havde det problem, at trods jeg ikke kunne huske filmen, da jeg læste bogen, så sad jeg dog alligevel med billedet af Dustin Hoffman og Sharon Stone i hovedet :D