Gravatar

#41881 Highland Park 13 år siden

Surprise! I caught you a leprechaun.:
http://whatismovie43.com/

Og nej, han bliver ikke spillet af Warwick Davis...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41882 misuma 13 år siden

Hono - Bogen ér god og jeg er en af dem som er godt underholdt af filmatiseringen. Jeg oplever ofte at film via Viaplay lige skal varme op inden kvaliteten melder sig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41883 HonoDelLoce 13 år siden

Har samme oplevelse, men det plejer at ske ret hurtigt inden for det første minuts tid, at billedekvaliteten bliver bedre. Det skete bare ikke :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41884 dyg 13 år siden

Derhjemme har vi set en del af den amerikanske Sherlock Holmes serie Elementary, men da vi faldt over Sherlock på Netflix, så måtte vi kaste os over den, og er fluks blevet grebet af den. Hvor er det dog træls, at der kun er 6 afsnit indtil videre!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41885 HonoDelLoce 13 år siden

Men hvad synes i om Elementary ?

Har selv overvejet at give den et skud :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#41886 davenport 13 år siden

Har lige gjort min søsters bil ren for bræk. Min datter blev køresyg, da vi var ude på tur, og havde lige spist 1½ æg og en masse spegepølse. Det var en smuk komposition, da det landede bla. nede under selelåsene...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41887 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

HonoDelLoce (41885) skrev:
Men hvad synes i om Elementary ?

Jeg har set en smule af den. Det er ikke en dårlig serie, men bare anderledes end "Sherlock". For mit vedkommende, kunne den sikkert havne på dvd-hylden, når den bliver billig eller være en serie, jeg napper 1-2 afsnit på Netflix eller lign. med jævne mellemrum.

Det er ikke en serie, jeg har behov for at følge trofast, da afsnittene er afrundet fra gang til gang.
Gravatar

#41888 dyg 13 år siden

Vi er ret glade for Elementary, og kan helt sikkert godt anbefale den. Som med Sherlock, så er Elementary-mysterierne ikke altid specielt svære at gennemskue, men Holmes' måde at løse dem på er godt fundet på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#41889 knipsknips 13 år siden

Læser op til strafferet eksamen :(
Gravatar

#41890 davenport 13 år siden

Judge Dredd??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: