Gravatar

#42141 Thomsen 13 år siden

Drikker kaffe og scanner artikler fra nogle fagbøger, inden de skal afleveres på biblioteket. Det er pænt kedeligt.

Forsøger at veksle med at spille lidt Assassin's Creed (etteren). Jeg er dog ikke helt hooked på det. Men jeg synes også, jeg har hørt, at etteren kun er middelmådig? Måske skulle jeg bare springe det over og gå direkte til toeren.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42142 HonoDelLoce 13 år siden

Har lige hørt mig selv i radioen..... Det var s'gu meget underligt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42143 davenport 13 år siden

Har du vundet på P3??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42144 HonoDelLoce 13 år siden

Nej, jeg laver noget med ANR (Nordjysk radio) i denne her uge :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42145 Highland Park 13 år siden

HonoDelLoce (42142) skrev:
Har lige hørt mig selv i radioen..... Det var s'gu meget underligt!
Det lyder mildest talt ret foruroligende...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42146 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er en glad mand. Jeg har netop opdaget, at nogen har glemt at sende mig et memo om, at Earthworm Jim-serien er kommet på dvd.

Den kom allerede for et års tid siden i Australien, men det har jeg ikke opdaget. Så jeg hoppede omgående på eBay og købte skidtet, sikkert for dyrt, men fuck it. :D
Gravatar

#42147 The Insider 13 år siden

Feeeeeeeedt! :-) Puha, hvor jeg spillede spillene meget i sin tid... De første to i hvert fald. Kan ikke huske, om der nogensinde kom en 3'er...
War. War never changes.
Gravatar

#42148 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har faktisk kun spillet spillene meget lidt, men var stor fan af serien på tv. :D
Gravatar

#42149 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Måske kan nogle hjælpe mig med at huske - for noget tid siden, fik jeg en t-shirt og en jakke med filmz-logo på, vistnok i forbindelse med test af det nye site?

Hvor længe er det siden?
Gravatar

#42150 Benway 13 år siden

utyske (42149) skrev:
Måske kan nogle hjælpe mig med at huske - for noget tid siden, fik jeg en t-shirt og en jakke med filmz-logo på, vistnok i forbindelse med test af det nye site?

Hvor længe er det siden?

Var det inden ved lancering af version 3 af Filmz? Det var vist i løbet af sommeren 2008.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: